تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۶۱۶۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا پروژه زیباسازی بازار امام اهواز متوقف شد؟
  عضو شورای شهر اهواز با انتقاد از توقف پروژه زیباسازی خیابان امام غربی خواستار فعال شدن این پروژه شد.

سید محسن موسوی‌زاده  در خصوص پروژه زیباسازی خیابان امام غربی در هسته مرکزی شهر اهواز اظهار کرد: اواخر سال ۹۷ پروژه زیباسازی خیابان امام غربی در دستور کار قرار گرفت تا در سه فاز، اجرا شود و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: در قالب این پروژه ایجاد و یا ترمیم سایبان، کف پوش‌گذاری، عایق‌بندی، نوسازی و رنگ‌آمیزی بدنه‌های خیابان امام، نصب تجهیزات مختلف مه‌پاش، نورپردازی، سیستم‌های صوتی و تصویری و دوربین‌های مداربسته انجام می‌شود.

موسوی‌زاده بیان کرد: در اواخر سال ۹۷ قرارداد بازسازی سقف، جداره‌ها و کف خیابان امام خمینی غربی منعقد و کار بازسازی آن از جمله سقف و بدنه آغاز شد.

وی با اشاره به شلوغی بازار امام در شب عید و مشکلات متعدد در اجرای پروژه افزود: با توجه به سختی کار این پروژه و مشکلاتی که از سوی ادارات آب، برق و تلفن وجود داشت و محدودیت ساعات کار به علت تردد و فعالیت کسبه و همچنین تصرف قسمت‌های متعددی از سقف رواق، وجود کولر و تاسیسات، تا اواخر سال ۹۸ تقریبا ۵۰ درصد کار انجام شد اما بعد از آن به علت افزایش ناگهانی قیمت‌ها و مشکلات پرداخت منابع اعتباری توسط شهرداری، پیمانکار از ادامه کار منصرف شد و قرارداد خاتمه پیدا کرد.  

وی افزود: مجددا مناقصه برای تکمیل پروژه برگزار و پیمانکار جدید انتخاب شد اما باز هم کار شروع نشد و پیمانکار دوم نیز بدون انجام کار و پیشرفت فیزیکی، قراداد را خاتمه داد.

وی عنوان کرد: این در حالی است که قرار بود این پروژه در نوروز شورای دوره قبل به بهره‌برداری برسد اما متاسفانه پروژه از دوره قبل تاکنون متوقف است و کاری در این خصوص انجام نشده است.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: یکی از انتقادات شدید به شهردار اهواز، در مورد فعال نشدن پروژه زیباسازی خیابان امام غربی است. انتظار می‌رود هر چه سریعتر این پروژه فعال شود زیرا مدت زمان زیادی است که نیمه کاره مانده است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار