تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۲۶۱۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مطالبه استخدام شماری از کارگران پالایشگاه آبادان
حدود ۴۰۰ نفر از کارگران پالایشگاه آبادان در اعتراض به وضعیت استخدامی خود مقابل درب اصلی پالایشگاه تجمع کردند.
  نمایندگان تجمع ۱۰۰ نفره کارگران تعمیرات دوره‌ای (اورهال پالایشگاه) در گفتگو با تحریریه خبر گفتند: قرار بود امسال وضعیت استخدام کارگران مشخص شود، اما مسئولان پالایشگاه اعلام کردند استخدام فقط از طریق آزمون و داشتن مدرک تحصیلی و سابقه کار امکان پذیر است و این در حالی است که بیشتر کارگران مدرک تحصیلی مورد نیاز را ندارند.

مسئول روابط عمومی پالایشگاه آبادان گفت: نیرو‌های مذکور در حال حاضر در قرارداد تعمیرات دوره‌ای واحد سی آر ۱ مشغول به کار هستند و این امر بنا به دستورات قبلی مدیر عامل مجموعه در خصوص استفاده و بکارگیری از نیرو‌های بومی و متخصص منطقه صورت گرفته است.
مصطفی شری زاده با بیان اینکه امسال حدود ۳۰۰ نفر برای فاز دو پالایشگاه آبادان جذب خواهند شد گفت: در خصوص درخواست آن‌ها به منظور استخدام به صورت ارکان ثالث، جذب نیرو‌های مورد نیاز در فاز ۲ بر اساس رعایت شایسته‌سالاری و جذب نیرو‌های توانمند بومی بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی در فرآیند برگزاری آزمون صورت می‌پذیرد. در این فرآیند برای نیرو‌های تعمیرات دوره‌ای (اورهال) و همچنین نیرو‌های شاغل در فاز ۲ به نسبت سنوات خدمتی امتیازاتی در نظر گرفته شده است.

مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار