تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۶۰۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهبد صنعت پارسا، متخصص اجرای کفپوش‌های صنعتی
 

اصطلاح کفپوش صنعتی نشان دهنده کفپوش‌های اپوکسی، پلی یورتان، پلی یورتان و بتن است. یک کفپوش صنعتی سنتی چندین ویژگی مانند دوام و مقاومت در برابر سایش، ترافیک سنگین و بارهای سنگین را ارائه می دهد و می‌تواند در کنار این فواید، زیبایی ظاهری فوق العاده ای نیز داشته باشد.

کفپوش صنعتی بهبد صنعت پارسا را می‌توان هم در فضای داخلی و هم در فضای باز، بر روی سطوح کوچک و بزرگ و در هر زمینه‌ای، از مناطق تجاری گرفته تا مسکونی، اعمال کرد. کفپوش‌های صنعتی انواع مختلفی دارند که همه از نظر ظاهری متفاوت هستند، اما همگی محکم، بادوام و مقاوم در برابر سایش هستند و تفاوت آن‌ها در جزییات فنی و مکانی که قرار است استفاده شود است.

کفپوش اپوکسی چیست؟

کفپوش اپوکسی یک نوع «کفپوش مدرن مقاوم و زیبا» است که امکان پیاده‌سازی آن بر روی سنگ، موزاییک، سیمان، سرامیک، بتن و فلزات وجود دارد. در واقع این کفپوش از اپوکسی که یک ماده پلیمری است، ساخته شده و از لحاظ دوام و زیبایی بسیار به صرفه و کارآمد می‌باشد.

این کفپوش ها در صنایع مختلفی از جمله در تاسیسات پزشکی خاص مانند نفت، گاز، پتروشیمی، نظامی، خودرو، مواد غذایی، فولاد، لوازم آرایشی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، پارکینگ ها، سالن های ورزشی، اقامتگاه ها، تاسیسات تجاری و اداری استفاده می شود.

کفپوش پلی یورتان - جایگزین منعطف اپوکسی!

آیا می توانیم یک نوع کفپوش پلی یورتان برای خانه خود نصب کنیم؟ ما پاسخ شما را به صورت تحقیقی خواهیم داد و من از بسیاری از صاحبان خانه و معماران پژوهشی در مورد اجرای کفپوش اپوکسی در منزل یاد گرفته ام، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که مهمترین بخش زندگی شما، شماست. خانه که کف آن آن را زیبا می کند، محیط خانه را بسیار می بخشد.

کفپوش های اپوکسی بسیار مناسب هستند و می توان آنها را بهترین انتخاب خانه دانست و باعث می شود خانه شما بسیار چشمگیر و روشن به نظر برسد. با تمام مزایای ذکر شده، انواع کفپوش اپوکسی نیز در خانه وجود دارد، به عنوان مثال مراحل مونتاژ و نصب کف بسیار طولانی است و تعمیر آن نیز بسیار دشوار است.

پلی یوریا

کفپوش پلی اوره یا کفپوش پلی اوره یکی از پوشش هایی است که در سال های اخیر به عنوان پوشش ضد زنگ و ضد آب برای فلز، بتن و بسیاری از نواحی دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یکی از بهترین انواع پوشش ها شناخته می شود. . پوشش پلی اوره از نظر حرارتی پایدار است و در برابر نور خورشید (UV) مقاوم است.

کفپوش پلی اوره مقاومت شیمیایی بالایی در برابر آب زیاد دارد، سریع خشک می شود، در ساختمان های بلند قابل استفاده است و یکنواختی سطح مشابه است. یکی از مزیت های پوشش پلی یوریا یا کف در مقایسه با سایر پارچه ها، سرعت بالای کیورینگ در محیطی مانند کفپوش های اپوکسی در حین پوشش است که امکان برنامه ریزی و کنترل کیفیت بهتر در حین تولید را فراهم می کند.

بهبد صنعت پارسا، تولید کننده و مجری کفپوش‌های صنعتی

شرکت مهندسی بهبد صنعت پارسا (epoxyfloor.ir) تولید کننده، مشاور و مجری انواع کفپوش های صنعتی، پوشش های ضد خوردگی و سیستم های حاظت از سطوح با بهره گیری از تکنولوژی روز و مدرن دنیا و مواد اولیه اروپایی به پشتوانه سالها تجربه در ایران و کشورهای خاورمیانه فعالیت می‌کند.

:
:
:
آخرین اخبار