تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۲۶۰۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت ۳۵ هزار خوزستانی در رشته بدنسازی و پرورش اندام
 رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان از فعالیت ۳۵ هزار خوزستانی به صورت سازمان یافته در این رشته خبر داد.

اردوان صاحب بیان کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام و به ویژه پاورلیفتینگ خوزستان جزو قطب های کشور است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران خوزستان همیشه در مسابقات کشوری و بین المللی کسب مقام کرده‌اند افزود: با توجه به حضور برترین های این رشته در خوزستان، مسابقات استانی همواره در سطح کشوری برگزار می‌شود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: این رشته در خوزستان در بخش بانوان نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد و در برخی از کمیته ها همچون مچ اندازی یکی از قدرت های اصلی کشور هستیم.

وی افزود: با توجه به علاقه نوجوانان و جوانان به رشته بدنسازی و پرورش اندام، سالانه مسابقات مختلفی برگزار کرده و تلاش می کنیم نفرات برتر را به رویدادهای کشوری اعزام کنیم.
 
 

اهواز میزبان اردوی تیم‌ ملی پاورلیفتینگ کشور

قاسمی گفت: شرایط آب و هوایی استان خوزستان در این موقع از سال بسیار مناسب بوده به همین دلیل میزبانی اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ به اهواز واگذار شد.

وی افزود: اردوی تیم ملی پاورلیفتینگ کلاسیک ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی ٢٠٢٢ امارات از روز ۲۴ آبان در مجتمع فرهنگی ورزشی ملی حفاری اهواز آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان ادامه داد: محمدحسین حیدری، مهدی مافی غلامی، حبیب خورشیدی، محسن شهنی فیض، احمد رستمی، مصطفی یزدانی و حسین علاف بهبهانی ورزشکاران خوزستانی حاضر در این اردو هستند. همچنین رضا حسین زاده و مصطفی یزدانی به عنوان مربی و داور در کنار ملی پوشان هستند.

گفتنی است اردوان قاسمی رییس هیات خوزستان، سرپرستی اردوی تیم ملی را برعهده دارد. مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا ٢٠٢٢ از روز ١٠ تا ١٦ آذر به میزبانی امارات برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار