تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۲۵۹۶۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد مقابل ملوان ناکامی‌های اخیر را جبران می‌کند؟
 تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر میهمان تیم ملوان بندرانزلی است.

شاگردان جواد نکونام که قرار بود ۱۹ شهریورماه در انزلی رو در روی ملوان قرار بگیرند این بازی به دلیل شرایط آب و هوایی این شهر لغو شد و از ساعت ۱۵:۳۰ امروز یازدهم آبان ماه برگزار می‌شود.

 فولادی‌هال که روز گذشته راهی شهر انزلی شدند با شرایط عجیب و غریب خود را به این شهر رساندند؛ آن‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر را در فروگاه اهواز گذراندند زیرا پرواز آن‌ها به دلیل گرد و خاک روز گذشته هوای اهواز با هفت ساعت تاخیر انجام شد.

شاگردان نکونام که از هفته پنجم تا یازدم لیگ برتر به پنج تساوی و دو شکست رسیده‌اند و اختلاف امتیاز آن‌ها با پرسپولیس تیم صدر جدولی ۱۲ امتیاز است، اگر امروز برابر ملوان بتواند برنده شود با سه پله صعود در جدول رده‌بندی می‌تواند خود را به دیگر تیم‌های مدعی نزدیک کند. البته اگرچه ملوان با شش امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد اما تمام تیم‌هایی که مقابل این تیم بازی کرده‌اند روز سختی داشته‌اند و به راحتی موفق به کسب امتیاز نشده‌اند. بر این اساس فولادی‌ها هم کار سختی برابر ملوان که به راحتی تسلیم نمی‌شود خواهند داشت.

باید دید تیم فولاد امروز می‌برد و از ناکامی‌های اخیر جان سالم به در می‌برد یا نکونام در تعطیلات لیگ باید سخت به دنبال رفع مشکل نبردن‌های تیمش باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار