تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۵۸۸۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمام نگاه فدراسیون به رسول معتمدی است / من نیامده‌ام که به راحتی ببازم!
تمام نگاه فدراسیون به رسول معتمدی است / من نیامده‌ام که به راحتی ببازم!

دارنده دو نشان نقره و یک برنز در دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری آسیایی بحرین با بیان این‌که هر روز رویای المپیک را با خود مرور می‌کنم، گفت: صد درصد کار سختی در این دسته دارم زیرا تمام نگاه فدراسیون به رسول معتمدی است اما من نیامده‌ام که به راحتی ببازم.

رضا دهداردر خصوص عملکردش در خصوص مسابقات آسیایی بحرین با کسب دو نشان نقره و یک مدال برنز، اظهار کرد: پیش از حضور در این رقابت‌ها دو ماه در اردوی تیم‌ملی بودم و تمرینات سخت و فشرده‌ای را پشت سر گذراندم. می‌دانستم که می‌توانم با توجه به رکوردهایم به مدال طلا هم برسم که نشد و اگرچه از رنگ مدال‌هایم راضی نیستم اما خدا را شکر می‌کنم که دست پر به کشورم برگشتم.

وی با بیان این‌که مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود، گفت: هر زمان در وزنی یک قهرمان المپیکی وجود داشته باشد نشان از سطح بالای مسابقات است و من هم می‌دانستم کار سختی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم دارم. البته پیش از حضور در مسابقات بحرین رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده بودم اما از رکوردهایم در مسابقات آسیایی راضی نیستم ولی چون پس از یک سال در مسابقات رسمی شرکت می‌کردم و به مدال رسیدم، خوشحال هستم.

این وزنه‌بردار خوزستانی خاطرنشان کرد: از امروز نیز در اردوی تیم‌ملی برای مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنم و امیدوارم بتوانم برای این رقابت‌ها در ترکیب اصلی تیم‌ملی قرار بگیرم. تمام هدف من از الان مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک است. در دسته ۱۰۲ کیلوگرم رقبای سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم‌ملی دارم اما تمام تلاشم را برای حضور در رقابت‌های جهانی می‌کنم.

وی گفت: قطعا یکی از رقبای اصلی من رسول معتمدی است زیرا او وزنه‌های بسیار خوبی زده است. کمتر از ۴۵ روز دیگر رقابت‌های جهانی شروع می‌شود و تلاش می‌کنم نه تنها رکوردهای شخصی‌ام را ارتقاء بدهم بلکه بتوانم با توجه به اینکه مسابقات جهانی گزینشی المپیک است به سهمیه المپیک هم برسم و تنها نفری باشم که در دسته  ۱۰۲ کیلوگرم راهی المپیک می‌شود.

دهدار در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران عنوان کرده است که "ما می خواهیم هر چقدر می‌توانیم رسول معتمدی را به لحاظ روانی و پختگی برای المپیک آماده کنیم"، این اظهارنظرها کار شما را در این مسیر سخت‌تر نمی‌کند؟ خاطرنشان کرد: صد درصد کار سختی در وزن ۱۰۲ کیلوگرم دارم زیرا تمام نگاه فدراسیون به رسول معتمدی است اما من نیامده‌ام که به راحتی ببازم. درست است در وزن سختی قرار دارم و قهرمانان بزرگی از جمله سهراب مرادی هم در این وزن هستند و در نهایت فقط یک نفر به المپیک می‌رود اما من تمام تلاشم را می‌کنم که هم خودم را ثابت کنم و هم آن یک نفر من باشم. حتی اگر کمیته ملی المپیک هم بگوید رسول معتمدی باید به المپیک برود، من به این حرف‌ها توجه نمی‌کنم و کار خودم را انجام می‌دهم. در واقع این حرف‌ها باعث نمی‌شود روحیه‌ام را از دست بدهم و پا پس بکشم. هر روز رویای مدال المپیک را با خودم مرور می‌کنم. پس برای تحقق این رویا تمام عزمم را گذاشتم‌ام تا خودم را به کادر فنی ثابت کنم.

وی گفت: در دسته ۱۰۲ کیلوگرم مدعیان زیادی در دنیا وجود دارد اما من معتقدم هر وزنه‌برداری که از ایران در این دسته راهی المپیک شود، مطمئناً در المپیک مدال هم کسب می‌کند
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار