تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۵۸۷۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گرشاسبی: فدراسیون نمی‌تواند فولاد را به‌هم بریزد / نتایج‌مان خوب نیست
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نکونام مخالف جدایی از فولاد است و ما هم برای حضور سرمربی‌مان در تیم‌ملی، به فدراسیون قاطعانه جواب منفی داده‌ایم.

حمیدرضا گرشاسبی درباره مخالفت مجدد باشگاه فولاد با حضور نکونام در تیم‌ملی، اظهارکرد: آقای نکونام با باشگاه فولاد قرارداد دارد و فدراسیون نیم‌تواند فولاد را بهم‌بریزد. فولاد آسیایی است و این‌که ۵۰ روز تا ۲ ماه نکونام از تیم دور باشد، تیم‌ از دستش در می‌رود.

وی بیان کرد: خود آقای نکونام هم مخالف جدایی از فولاد است و ما هم قاطعانه به فدراسیون جواب منفی داده‌ایم. البته جدیدا صحبتی با ما نشده است اما پاسخ باشگاه همان پاسخ قبلی است و نمی‌توانیم سرمربی‌مان را به تیم‌ملی بدهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره نتایج این تیم در لیگ برتر نیز گفت: نتایج خوب نیست و این واقعیت است. البته یک بازی کمتر داریم ولی هواداران باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند تا فولاد خود را پیدا کند. ضمن این‌که در بازی با نساجی داور دو پنالتی به سود ما نگرفت و موقعیت‌های زیادی نسبت به حریف داشتیم اما گاهی توپ نمی‌چرخد. بازیکنان ما باید بیشتر تلاش کنند تا این نتایج جبران شود.

وی تاکید گرد: درخصوص عملکرد تیم چندین جلسه با نکونام داشته‌ام و خود او نیز محکم پیگیر تیم است تا نقیصه‌های برطرف شود.

گرشاسبی با بیان این‌که شک نکنید مطرح شدن حضور نکونام در تیم‌ملی در نتایج فولاد تاثیرگزار بوده است، ادامه داد: این موضوع تمرکز بازیکنان و کادرفنی را برهم زده است. من نیز هر کاری که از دستم برمی‌آمده انجام داده است اما در فوتبال گاهی شرایط به صورتی رقم می‌خورد که یک تیم ممکن است نتواند به نتایج لازم برسد اما باتوجه به باززیکنان مطرح و بزرگی که داریم امیدواریم تیم خودش را پیدا کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار