تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۵۸۶۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: مقابل پارس جنوبی با ذهنیت برنده شدن بازی کردیم / هواداران همیشه حامی‌ تیم بوده‌اند
  سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:تمام تلاش ما این بود که بازیکنانمان مقابل پارس جنوبی با ذهنیت برنده شدن بازی کنند که به همین صورت شد.

سید اکبر موسوی پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش در هفته نهم لیگ دسته یک مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد: خدا را شکر می کنیم که بعد از هفته ها که مثل همین بازی با پارس جنوبی شایستگی برد را داشتیم امشب توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم. استقلال خوزستان در بازی های قبلی تماشاگرپسند و زیبا بازی می کرد. خوشبختانه امشب به لطف خدا و با زحمات بازیکنانم تلاش هایمان به بار نشست.

  وی ادامه داد: حتی وقتی ۱٠ نفره شدیم مجدداً فرصت گل زنی داشتیم اما در زدن ضربات کم دقت بودیم. همچنین به آقای رزاقی راد سرمربی پارس جنوبی بابت داشتن چنین تیمی تبریک می گویم. پارس واقعاً تیم خیلی خوبی است و امشب فوتبال بازی کرد و به دنبال حاشیه نبود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مطمئناً این برد در روحیه تیم استقلال خوزستان تأثیر دارد زیرا در هفته های قبلی هم شایسته برد بودیم مثل بازی هفته گذشته مقابل شهرداری آستارا که متأسفانه نتیجه را به ناحق برگرداندند. خدا را شکر امشب بازیکنانم توانستند آرامش خود را حفظ کنند و تمام تلاش ما این بود که بازیکنانمان با ذهنیت برنده شدن بازی کنند و استرس نداشته باشند که به همین صورت شد. جا دارد از هواداران استقلال خوزستان نیز که در هفته هایی که موفق نشدیم به برد برسیم اما پشت تیم بودند و از تیم حمایت کردند تشکر کنم. این برد مستحق هوادارانمان است. 

وی درباره کیفیت زمین ورزشگاه غدیر خاطرنشان کرد: مطمئناً ابزار یک تیم زمین بازی آن است که خدا را شکر کیفیت زمین غدیر به ما کمک کرد. 

پورموسوی در پاسخ به این سؤال که به نظر می آید استقلال خوزستان با این برد از زیر فشار خارج شد، عنوان کرد: واقعیت این است که از زیر فشار خارج شدیم البته هیچ فشاری از باشگاه به تیم وارد نبود اما خودمان می دانستیم شایسته برنده شدن هستیم و باتوجه به اینکه توپ هایمان به گل تبدیل نمی شد اذیت بودیم زیرا در هر بازی موقعیت های زیادی خلق می کردیم. امشب شانس به ما رو کرد که علاوه بر فوتبال زیبایمان، توپ هایمان هم به گل تبدیل شود.

وی ادامه داد: اگر واقع بینانه به جدول نگاه کنیم ما در حال رد کردن بازی هایی سخت مان هستیم و فکر می کنم خیلی تیم ها در هفته ای اخیر در بازی با تیم های سیزدهم تا هجدهم جدول برد آورده اند در حالی که ما هنوز با این تیم ها بازی نکرده ایم. برد امشب به اینکه تیم مدعی داشته باشیم، کمک بسیاری می کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار