تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۲۵۷۶۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جودو نیازمند نگاه علمی است / خوزستان در میزبانی‌های کشوری می‌تواند نمره قبولی بگیرد

رییس هیات جودو خوزستان معتقد است که بخش بانوان این هیات نیاز به توجه ویژه از سوی فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان دارد.

حبیب‌الله فضل‌الله‌پور در مجمع سالانه هیات جودو خوزستان که امروز دهم مهرماه با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: در سال‌های گذشته در شرایطی جودو را پشت سرگذراندیم که درگیر همه‌گیری کرونا بودیم که این موضوع روی عملکردمان بی‌تاثیر نبود.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در جودو خوزستان در سالی که گذشت، ادامه داد: اعزام به مسابقات نوجوانان و جوانان کشور، برگزاری دوره آنلاین مربیگری درجه ۳، برگزاری دوره همسان سازی داوری، برگزاری دوره دانش افزایی، برگزاری مسابقات جایزه بزرگ جام سردار دلها در اهواز و شرکت در مسابقات لیگ از جمله فعالیت‌های هیات در سال گذشته محسوب می‌شوند.

رییس هیات جودو خوزستان گفت: در مسابقات جودو نوجوانان کشور موفق شدیم به سه مدال برنز و در جوانان به یک مدال طلا و سه نشان برنز دست پیدا کنیم. همچنین طی فعالیت کمیته بانوان استان، ورزشکاران‌مان حضور مستمر در رشته‌های جودو و دفاع شخصی داشتند.

وی با بیان این‌که در بخش بانوان نیازمند اهتمام ویژه فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان هستیم، عنوان کرد: این بخش مغفول مانده است و یکی از دلایل آن نیز بافت قومی استان است که در این بخش نیاز به توجه بوده و ما نیز در حال برداشتن گام‌های بلند هستیم تا در این بخش نیز پویایی لازم را داشته باشیم و به کشف استعدادها بپردازیم.

فضل‌الله پور گفت: همچنین از فدراسیون در خواست داریم در بخش اعطای میزبانی‌ها به استان‌ها، باتوجه به این‌که خوزستان خواهد توانست نمره قابل قبولی بگیرد، به استان خوزستان توجه لازم را داشته باشد.

وی با بیان این‌که جودو کشور نیازمند نگاه علمی و نوین است، افزود: باید در بخشی مثل برگزاری کلاس‌ها سطح‌بندی شود. جودو نیاز به دگردیسی دارد و جای خالی نگاه علمی در این رشته در بخش‌هایی چون مبارزه و سطخ دانش ورزشکاران احساس می‌شود.

رییس هیات جودو خوزستان در پایان نیز از اهتمام ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان به این رشته، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، بعد از صحبت‌های رییس هیات جودو خوزستان، گزارش مالی این هیات در سال ۱۴۰۰ توسط خزانه‌دار هیات ارائه شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار