تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۵۷۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی فروشگاه اینترنتی تامین کالا
راه اندازی فروشگاه اینترنتی تامین کالا تامین کالا یکی از بهترین، کامل‌ترین و معتبرترین تامین‌کنندگان انواع محصولات صنعتی مورد استفاده در صنایع خرد و کلان مانند صنعت نفت و گاز، پتروشیمی، آب و ف...
 https://lh4.googleusercontent.com/nFDAs0lO7Vcb89eaNJleu39PR6KRugA9MIucQOEDU4Xs-3kv4HeX6_KytYlGjsqi6GdGNArb6H3Rb5aViVJhqeBxxK8c-4HL1UOwH_0J4P0lUtB2b2SbyJmshMdLoQH83IBIc6Po3VY21H5IR-P8uw
تامین کالا یکی از بهترین، کامل‌ترین و معتبرترین تامین‌کنندگان انواع محصولات صنعتی مورد استفاده در صنایع خرد و کلان مانند صنعت نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، معادن، خودروسازی، فولادی، غذایی، دارویی و پروژه‌های نیروگاهی محسوب می‌شود.

گستردگی خدمات و تنوع محصولات این شرکت، دسترسی مشتریان را به انواع محصولات از جمله میلگرد، ورق، تیرآهن و قوطی، نبشی و ناودانی، لوله، اتصالات، شیرآلات، تجهیزات برقی و تاسیساتی، ابزارآلات، مصالح ساختمانی و خدمات مرتبط تسهیل کرده است.

این مجموعه کاملا تخصصی و حرفه‌ای، در حال حاضر وب‌سایت معتبری را راه‌اندازی کرده که خرید مصالح ساختمانی، خرید انواع میلگرد ورق، خرید تیرآهن و نبشی و خرید تمامی محصولات ساختمانی، صنعتی و تاسیساتی از طریق آن به سریع‌ترین شکل ممکن قابل انجام است. در ادامه بیشتر در مورد فروشگاه اینترنتی تامین کالا و خدمات ارزشمند این مرکز معتبر توضیح خواهیم داد.

معرفی محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی تامین کالا

به طور کلی، تامین کالا یک مرکز امن و تخصصی با بیش از 3 دهه سابقه است که محصولات خود را در 10 دسته میلگرد، ورق، تیرآهن و قوطی، نبشی و ناودانی، لوله، اتصالات، شیرآلات، تجهیزات ساختمانی، صنعتی و تاسیساتی، ابزارآلات و مصالح ساختمانی به مشتریان عرضه می‌کند. بنابراین، شما عزیزان می‌توانید برای خرید آنلاین هر کدام از این محصولات، به وب‌سایت معتبر تامین کالا مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

علاوه بر کالاهای معرفی شده؛ در این وب‌سایت، مجموعه‌ای از خدماتی نظیر برشکاری، خمکاری، ماشینکاری، تراشکاری، پرسکاری، آبکاری، کشش، پانچ و سوراخکاری با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز عرضه می‌شود. به طور کلی خرید از تامین کالا به معنای دسترسی بهتر و بهینه‌تر به انواع محصولات صنعتی و ساختمانی با نازل‌ترین قیمت می‌باشد.

چه محصولاتی در فروشگاه اینترنتی تامین کالا عرضه می‌شود؟

در دسته‌بندی محصولات این شرکت، شما می‌توانید به کالاهای باکیفیت و ارزان قیمت زیر دسترسی داشته باشید و از خرید آنلاین خود نهایت بهره را ببرید:

انواع میلگرد

در دسته‌بندی محصولاتی که در وب‌سایت فروشگاهی تامین کالا به عنوان میلگرد عرضه می‌شود؛ کالاهای تخصصی زیر در دسترس مشتریان قرار دارد:

· میلگرد فولادی که شامل میلگرد ساده، آجدار، کلاف، ST37، گرمکار و سردکار می‌شود.

· میلگرد آلیاژی که برای خرید میلگرد A105، ST52، CK45، VCN، MO40، سمانته، تیتانیوم و کروم می‌توانید به این بخش مراجعه کنید.

· میلگرد استیل که انواع میلگردهای 304، 310، 316، 321 و 420 را شامل می‌شود.

علاوه بر این موارد، دیگر انواع میلگرد، صنایع مفتولی و میلگرد شش پر نیز با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قیمت از طریق این پلتفرم معتبر به مشتریان عرضه خواهد شد.

 https://lh4.googleusercontent.com/rHDhLXc2Tzw_f7hDur6BZiUpZ8H3ADFa12ZNV2qRBhBe35OR_ThxGqrMhzTWHbxJGJjHgR6ZowpuICwnoeV-84dXo32QrEmgWHy1GNAxTNOMcSJ3yBZRdsMHIQ-rsMrH5Roa8DTX7MHpLoxRpryCpw

انواع ورق

در این دسته ‌بندی نیز انواع ورق فولادی، استیل، آلیاژی و انواع دیگر ورق‌های پرکاربرد در صنایع مختلف وجود دارد. برای خرید آنلاین ورق فولادی، استیل و آلیاژی و همچنین زیر مجموعه‌های اصلی این کالاها مانند ورق گالوانیزه، سیاه، روغنی، رنگی، آج دار، فایبرگلاس، اسیدشوی، فولادفنر، عرش فولادی، گریتینگ، ساندویچ پانل، شانه تخم مرغی، کرکره سینوسی، ورق‌های استیل 201، 420، 430، 304L، 309، 310، 316L، 321، آج دار، مشبک (پانچ)، فنری، طرح دار، میرور، خش دار، آینه ای و ورق‌های آلیاژی متنوع از جمله ورق A36، A283، A516، 17MN4، SPK، CK45، هاردوکس و ورق دریایی می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی تامین کالا اقدام کنید.

ضمنا در این دسته‌بندی امکان خرید اینترنتی انواع ورق های دیگر از جمله ورق آلومینیوم ساده، طرح دار، رنگی، کامپوزیت، برنجی، مسی، گرافیتی، پی تی اف ای (PTFE) و تفلونی و همچنین انواع تسمه وجود دارد.

انواع تیرآهن و قوطی

اگر قصد خرید تیرآهن باکیفیت و ارزان را دارید؛ باید به دسته‌بندی انواع تیرآهن و قوطی در مجموعه تامین کالا مراجعه کنید. در این بخش شما می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی در مورد انواع تیرآهن از جمله تیرآهن معمولی (IPB)، هاش سبک (HEA)، هاش سنگین (HEB) و لانه زنبوری و انواع قوطی به دست آورده تا بتوانید محصولات متنوع این دسته را با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.

انواع نبشی و ناودانی

در این گروه از محصولات، امکان خرید اینترنتی نبشی آهنی، کرنربید و استیل وجود دارد. ضمنا شما عزیزان می‌توانید کالاهایی مانند ناودانی آهنی، گالوانیزه، استیل و سپری آهنی را نیز از طریق همین دسته‌بندی خریداری کنید.

انواع لوله، اتصالات و شیرآلات

انواع لوله، اتصالات و شیرآلات 3 دسته‌بندی بسیار پرطرفدار در مجموعه تامین کالا محسوب می‌شوند. بنابراین، برای خرید لوله فولادی، آلیاژی، استیل، پلیمری و سایر لوله‌ها و همچنین انواع اتصالات از جمله اتصالات گالوانیزه، فولادی، استیل، پلیمری و اتصالات فشار قوی به این وب‌سایت فروشگاهی معتبر مراجعه کنید. اگر نیاز به خرید شیرآلات برنجی، چدنی، فولادی، استیل، پلیمری و شیرآلات بهداشتی دارید نیز با استفاده از این پلتفرم می‌توانید به بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات این گروه دسترسی داشته باشید.

انواع تجهیزات و ابزارها

تجهیزاتی که در فروشگاه اینترنتی تامین کالا به مشتریان عرضه می‌شوند شامل 3 دسته اصلی تجهیزات تاسیساتی، ابزار دقیق و تجهیزات برقی شده و در دسته‌بندی ابزارها نیز می‌توانید انواع ابزار دستی و برقی را با بهترین قیمت خریداری کنید.

انواع مصالح ساختمانی

یکی از بهترین و پرطرفدار‌ترین محصولات فروشگاه اینترنتی تامین کالا، مصالح ساختمانی متنوعی از جمله بتن، سنگ، سیمان، آجر، سرامیک، عایق فوم، شیشه، چوب، گچ، کاشی، سیم مفتول، گالوانیزه، آرماتور و حرارتی، تخته داربستی و الکترود می‌شود که در دسته‌بندی مصالح جای دارد.

 https://lh6.googleusercontent.com/nZIl-ecrm8TGhfWaPNRpyQZSqfErRdLKrjqAtac_4PT26IXMBZbzgmlVwGmSsrSOahb7M0TS-vZ-8dJeUa5nLkkoqwt8M7A_Uvm8qldLBmuymnXPFJMGztck9CXizwttg8kaXBCGCMshScLgToCQ1w

خدمات متنوع

از آنجایی که وب‌سایت تامین کالا با هدف دسترسی همه افراد به تمامی محصولات ساختمانی، صنعتی و تاسیساتی راه‌اندازی شده است؛ برای تکمیل سرویس‌های فعال خود، بخشی برای ارائه خدمات در نظر گرفته است. در این دسته‌بندی شما می‌توانید خدمات متنوعی نظیر برشکاری، خمکاری، ماشینکاری، تراشکاری، پرسکاری، آبکاری، کشش، پانچ و سوراخکاری را از استادکاران ماهر و آموزش دیده این مجموعه دریافت کنید.

قیمت محصولات فروشگاه اینترنتی تامین کالا

یکی از مزایای اصلی این فروشگاه، دسترسی به تولیدکنندگان اصلی، معروف و شناخته شده انواع کالاهای معرفی شده می‌باشد. به این ترتیب، امکان کنترل قیمت‌ها و عرضه محصولات باکیفیت و ارزان برای مدیران مجموعه تامین کالا وجود دارد. بنابراین فرقی نمی‌کند که قصد خرید چه محصولی را دارید؛ در هر صورت خرید از این بازار امن از نظر اقتصادی به نفع شماست.

چرا که تامین کالا قادر است با خرید عمده این محصولات از تولیدکنندگان اصلی و دریافت تخفیف از آنها، قیمت‌ها را در نازل‌ترین حالت خود نگه دارد. برای اطمینان از این موضوع، کافیست که قیمت میلگرد، قیمت ورق، قیمت تیرآهن و قوطی، قیمت نبشی و ناودانی، قیمت لوله، قیمت اتصالات، قیمت شیرآلات، قیمت تجهیزات ساختمانی، صنعتی و تاسیساتی، قیمت انواع ابزارآلات و همچنین قیمت مصالح ساختمانی را از کارشناسان این فروشگاه استعلام کرده و با قیمت اعلام شده از سوی سایر مراکز مطابقت دهید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که خرید اینترنتی تمام این محصولات از فروشگاه اینترنتی تامین کالا تا چه حد به‌ صرفه و اقتصادی است.

:
:
:
آخرین اخبار