تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۲۵۶۲۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرید و قیمت انواع قطعات یدکی جک و لوازم یدکی جک J5

خرید و قیمت انواع قطعات یدکی جک و لوازم یدکی جک J5

 

یکی از محصولات شرکت خودروسازی جک یا JAC خودرو سدان J5 می باشد. این محصول در این شرکت تهیه و تولید شده است و در ایران نیز این خودرو مونتاژ و تولید می شد. این محصول ساخته شده در کشور چین بود و قطعات یدکی جک J5 نیز در این کشور ساخته می شد. در ادامه به بررسی این خودرو و چگونگی تامین قطعات یدکی این خودرو می پردازیم.

فضای بیرونی

JAC J5 به طور مشترک توسط شرکت ایتالیایی Pinifarina Design و طراحان و کارشناسان برتر از شرکت JAC طراحی شده است. طراحی این محصول منعکس کننده ادغام کامل گرایش های بین المللی طراحی خودرو و مد چینی است.

ظاهر این خودرو می تواند ظاهر یک خودرو اروپایی را در ذهن بیننده تداعی کند؛ با این وجود هنوز هم بعضی المان های خودرو سازی چینی و آسیایی در ظاهر این خودرو نمایان است. اما باید گفت که ورود این خودرو به بازار ایران با استقبال خوبی برخوردار بود و توانست با طراحی ظاهری به روزتر و زیباتر نسبت به محصولات داخلی، مشتریان خود را بدست آورد.

فضای داخلی

کنسول وسط JAC J5 از طراحی پانل نقره ای تیتانیوم شیک و اسپرت بهره می برد. همچنین با وجود ساده بودن طراحی کابین خودرو، اما طراحی قربیلک فرمان و کیلومتر خودرو می توانست احساس اسپورت بودن خود را در ذهن ایجاد کند. با وجود سادگی طراحی کابین، همانند طراحی بیرونی، از محصولات دخلی طراحی بروزتر و جدیدتری داشت و این موضوع عاملی برای خرید توسط مشتریان این خودرو بود که به جای خودرو داخلی این خودرو را بخرند.

این خودرو در گروه خودروهای کلاس C بود و می توانست فضای کابین کافی و مناسبی را برای سرنشینان خود فراهم کند. سرنشینان از نشستن در این خودرو احساس کمبود جا نکرده و می توانست برای استفاده خانوادگی، خودرو مناسبی باشد. این خودرو همچنین ظرفیت صندوق حدود 430 لیتری داشت که به راحتی نیازهای یک خانواده متوسط را برطرف می کرد و از کمبود فضای صندوق رنج نمی برند. با یک نتیجه گیری می توان گفت که فضای داخلی این خودرو در مقایسه با رقیبان خود از برتری برخوردار بود و میتوانست عامل قوی برای انتخاب و خرید این خودرو باشد.

 

عملکرد موتورجک J5

با مجهز این خودرو به موتور 1.8 لیتری تنفس طبیعی، تعادل را در بین قدرت و مصرف سوخت خودرو برقرار کرد و در عین حال به قدرت قوی، خروجی روان و مصرف کم دست یافت. استفاده از جدیدترین سیستم تزریق الکتریکی BOSCH زمان و حجم تزریق بنزین توسط سوزن انژکتور را به دقت کنترل کرده و بهترین راندامال را برای این خودرو پدید می آورد. موتور JAC J5 به صرفه در مصرف انرژی، سازگار با محیط زیست و مطابق با استاندارد آلایندگی یورو 4 هستند. این خودرو دارای جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک است که نیروی محرکه خودرو را به چرخ های جلو انتقال می دهد. قدرت موتور حدود 141 اسب بخار است و شتاب صفر تا 100 آن حدود 10.5 ثانیه می باشد. همچنین این خودرو توانایی رسیدن به حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت را دارد.

 

امکانات خودرو جک J5

از مهمترین امکانات نسخه اتوماتیک این خودرو که به عنوان نسخه فول در ایران به فروش می رسید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- داشتن سنسور پارک عقب

- داشتن حسگر فشار باد تایرها

- ترمز EBD

- ترمز ABS

- اتولایت

- داشتن چراغ مه شکن در جلو و عقب

- فرمان هیدولیک

- قربیلک فرمان با روکش چرم و دکمه کنترل

- سیستم صوتی

- کیسه هوا برای راننده و سرنشین

- تهویه هوای اتوماتیک

- صندلی برقی راننده

- روکش چرم

- تنظیم برقی آینه

- سانروف

امنیت جک J5

JAC J5 با بسیاری از ویژگی های ایمنی طراحی و تولید شده است:

- بدنه یکپارچه کیسه هوا: ورق های فولادی با 40% تشدید بیشتر و دیواره کناری یکپارچه به طور موثر ایمنی رانندگی را بهبود می بخشد.

- سیستم تعلیق مستقل مک فرسون جلو با تثبیت کننده: سیستم تعلیق مستقل دوگانه عقب که از طریق فریم فرعی به بدنه متصل می شود، راحتی رانندگی و ثبات فرمان را افزایش داده است.

- آخرین نسخه جهانی ABS+EBD شرکت آلمانی بوش ایمنی فعال و راحتی رانندگی را به طور کامل بهبود بخشیده است.

- کمربندهای ایمنی مناسب و قابل تنظیم ایمنی این خودرو را بیشتر می کند.

 

خرید لوازم یدکی جک J5

یکی از مسائل مهم برای نگهداری از این خودرو، تهیه لوازم یدکی جک J5 است. برای تهیه قطعات یدکی این خودرو باید دقت لازم را کرد تا محصولی با کیفیت و اصل را تهیه نمود. برای این کار باید با خرید از فروشندگان مطمئن و با سابقه در این زمینه نیاز قطعات یدکی جک J5 را تامین نمود. این محصولات در انواع فروشگاه های حضوری و مجازی اینترنتی وجود دارد، اما همه این فروشگاه ها محصولاتی مناسب را در اختیار شما قرار نمی دهند. فروشگاه اینترنتی سهند یدک، با عرضه انواع لوازم یدکی جک J5 با کیفیت مناسب و اورجینال؛ نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

قیمت لوازم یدکی جک J5

اصل و اورجینال بودن لوازم یدکی جک J5 یکی از عواملی است که در قیمت این محصولات اهمیت دارد. باید توجه نمود که این قطعات با نشان ها و تولید کنندگان بسیار در بازار وجود دارد و قیمت های متفاوتی نیز برای عرضه این محصولات ارائه میشود. برای خرید قطعات یدکی جک J5 باید به نشان و برند محصول توجه نمود و بعلت کم بودن قیمت محصولی نباید به خرید آن اقدام کرد.

محصولات اصل و اورجینال لوازم یدکی جک J5 به صورت وارداتی از چین می باشند و قیمت این محصولات تابع قیمت دلار و عوامل متعدد بیشماری است، پس با پرداخت هزینه کمی بیشتر برای یک محصول می توان از کیفیت آن اطمینان حاصل کرد.

خرید لوازم یدکی جک J5 از سهند یدکی

فروشگاه سهند یدکی با سالها تجربه در زمینه فروش محصولات و قطعات یدکی خودروهای مختلف داخلی و خارجی، برای شما مشتریان عزیز، انواع قطعات یدکی جک J5 را به صورت وارداتی از کشور چین، عرضه کرده تا مشتریان گرامی ضمن برخورداری از محصولی باکیفیت و اورجینال، با قیمتی به صرفه لوازم یدکی جک J5 مورد نیاز خود را تهیه کرده و از آن استفاده کنند. برای مشاهده انواع لوازم یدکی جک J5 می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

:
:
:
آخرین اخبار