تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۲۵۶۰۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی شرکت و خرید لوازم یدکی بسترن b50f

معرفی شرکت و خرید لوازم یدکی بسترن b50f

بسترن زیر مجموعه خودروسازی (گروه فاو) است. این مجموعه ۳ مورد از مجموعه مدل‌های خودروی خود را به ایران وارد می‌کند. این مدل‌ها عبارت اند از، بسترن B30 ، بسترنB50، بسترن B50f که نمونه‌هایی از این خودرو‌ها به ایران نیز وارد می‌شوند. کشورهایی پیشرفته و صاحب سبک در صنعت خودروسازی وجود دارند، که با طراحی منحصر به فرد و امکانات خاص در تولید خودرو توانسته‌اند، سهم بسزایی در اقتصاد کشور خود داشته باشند. کشور چین یکی از تولید کننده های خودرو در جهان است که توانسته با الگو برداری از برند های معتبر جایگاهی در این صنعت بزرگ به دست بیاورد. بسترن یکی از محبوبترین خودروهای چینی در ایران است که توسط شرکت فاو تولید و عرضه شده است.



 

  درباره شرکت

دفتر مرکزی گروه فاو در کشور چین واقع شده. محصولات با کیفیت این کارخانه بزرگ شامل گسترده‌ای از انواع کامیون‌های سبک، متوسط و سنگین، اتوبوس های شهری و بین شهری، اتوبوس های لوکس گردشگری، اتومبیل‌های سواری، وسایل نقلیه کوچک، شاسی اتوبوس های گردشگری، محورهای انتقال و اجزای مختلف می‌باشد. همچنین این شرکت به تولید لوازم یدکی بسترن‌ها می‌پردازد.

  درباره خودروی بسترن B50f

یکی از محصولات متوسط گروه بزرگ فاو(بسترن (b50f است. این شرکت در کل تولیدات خود بر مبنای پلتفرم مزدا 6 برنامه گرفته و بهبود یافته است. همین تغییرات باعث شد که حرف F که مخفف فیس لیفت است به بسترن B50 افزوده شود. در مدل فیس لیفت شده گیربکس خودرو هم بهبود و ارتقا یافته است. گیربکس 6 سرعته (هفت دنده) تیپ ترونیک ژاپنی آن را از سایر رقبا جدا می‌کند و همین تفاوت باعث می‌شود این خودرو از سایرین متمایز باشد. استفاده خوب و بجا از پلت فرم خودروی مزدا 6 و فضای بزرگ اتاق است که راحتی بسیار زیادی را برای سرنشینان ایجاد می‌کند و باعث می‌شود این خودرو طرفداران زیادی پیدا کند. همچنین در بخش فنی این خودرو با توجه به کمک گرفتن از فولکس واگن و مزدا می‌توان گفت که بسترن از رقبای خود چند قدمی جلوتر و بالاتر از رقبای چینی خود قرار گرفته است و با وجود دلیل تبلیغات ضعیف شرکت، یکی از خودروهای قابل قبول بازار است.

در خلاصه مطلب می‌توان گفت که بسترن B50F خودرویی نسبتا مدرن با قیمتی مناسب است که از مزیت متنوعی و همچنین کیفیتی نسبی را برخوردار است. کروز کنترل، سیستم کنترل و پایداری TCS، سنسور فشار باد لاستیک ها، دزدگیر، سانروف دو حالته، بلوتوث، آینه فتوکرومیک، سنسور دنده عقب، صندلی برقی ، تنها بخشی از مزیت‌های جذاب این خودروی یعنی بسترن B50F است. همچنین به لحاظ ایمنی نیز این خودرو مجهز به 4 کیسه هوا است که ایمنی را برای راننده و همچنین سرنشینان خودرو ایجا می‌کند. این خودرو می‌تواند 4 ستاره را نیز از مؤسسه ایمنی C-CNAP چین به دلیل این کیفیت مناسب و قیمت مناسب دریافت کند.

  پیشینه لوازم یدکی بسترن

بسترن زیر مجموعه گروه بزرگ فاو است. این گروه خودروسازی بزرگ فاو با پیشینه‌ای بیش از ۶۰ سال توانسته است خودرو های زیادی به همراه لوازم یدکی آن‌ها تولید کند تا بتواند یکی از برترین شرکت‌های خودروسازی جهان باشد. این گروه بزرگ (فاو)، محصولات خود را به بیش از ۷۰ کشور در سرتاسر جهان عرضه می‌کند و این شرکت به عنوان خودروساز دولتی در چین ارزش دارایی های آن بالغ بر 244757 میلیارد یوان است. حدود ۱۲۰۰۰ کارمند برای این شرکت به صورت مستقیم کار می‌کند.

لوازم یدکی بسترنB50 برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ میلادی به بازار زیر نظر گروه فاو و برند بسترن عرضه شد که قطعات و لوازم یدکی بسترن B50f اصلاح شده همین نسخه یعنی بسترنB50 است. بسترن B50f تمام تلاش خود را کرده است تا ایرادات و مشکلات خودروی بسترن B50 را درهم بشکند و لوازم یدکی خوبی را عرضه کند تا جلب توجه مشتریان شود. بسترن B50f ۴از موتور سیلندر ۱.۸ استفاده می‌کند. همچنین قدرت این را دارد که تا ۱۴۷ اسب بخار نیز نیرو داشته باشد. این خودرو از دنده ۶ سرعته اتومات استفاده می‌کند که قدرت موتور را به چرخ‌های جلو منتقل کند. در بسترن B50f گیربکس بسیار بهتر از بسترن B50 عمل کرده است و همچنین عملکرد مصرف سوخت بسترن B50f بهتر شده است و از ۸.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به ۸ لیتر کمتر شده است.

با وجود تمام مزایایی که برای خودروی بسترن B50f عنوان کردیم کمبود قطعات یدکی این خودرو مشکلات زیادی را برای خریداران آن به دنبال داشته است. هر جا سخن از خودرو‌های چینی به میان می‌آید اولین چیزی که می‌شنویم قطعات یدکی نایاب آن‌ها است که باعث می‌شود با وجود قیمت و کیفیت مناسب از خرید آن‌ها صرف نظر کنیم. یک راه کار بسیار عالی برای مقابله با این مشکل خرید آنلاین لوازم یدکی بسترن b50f است که از طریق سایت سهند یدک امکان پذیر می‌شود.

 

  برخی از لواز‌م‌های یدکی بسترن B50f

برخی از لوازم‌های یدکی بسترن B50f اعم از: سقف ستون , گلگیر جلو عقب شیشه جلو عقب , چراغ جلو , خطر عقب , شبرنگ , مه شکن , براکت , دیاق , سینی فن , سپر جلو عقب , درب موتور , رینگ پیستون که این سایت ارسال به تمام نقاط کشور را دارد.

ü سه شاخ پلوس بسترن B50f

ü پمپ بنزین B50f

ü رادیاتور بخاری B50f

ü وایر شمع بسترن B50f

ü جلو پنجره بسترن B50f

ü رو دربی بسترن B50f

ü شلگیر جلو چپ بسترن B50f

ü زه درب موتور بسترن B50f

ü سه راهی آب بسترن B50f

تمامی این قطعات همینطور مابقی لوازم یدکی بسترن B50f که این سایت اقدام به فروش آن را می‌کند را می‌توان از این سایت با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کرد.


  خرید لوازم یدکی بسترنB50F

خودروی بسترن B50F که همان آسا نام دارد. محصول گروهی خودروساز به نام FAW در کشور چین است. بسترن B50F نسخه ی فیس لیفت شده خودرو بسترن B50 است که در این نسخه سپرها و نیز چراغ ها و جلو پنجره اش تغییر کرده است و همچنین مواد اولیه بهتری هم برای فضای درونی آن و هم بیرونی آن استفاده شده است.

لوازم یدکی بسترن B50f که از محصولات شرکت بزرگ خودروسازی فاو در کشور چین است که سالیان محصولات خود را به ۷۰ کشور در سرتاسر دنیا صادر می‌کند. این شرکت خودروسازی محصولات خود را به ایران نیز صادر کرده و فروش خوبی هم دارد. شما برای خرید محصولات لوازم یدکی بسترن B50f می‌توانید از طریق سایت سهند یدک اقدام کنید تا انتخاب خود را به خیالی آسوده انجام دهید و خریدی آسان داشته باشید.

:
:
:
آخرین اخبار