تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۲۵۵۰۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجری: حضور تماشاگران به کلاف سردرگم تبدیل شده است
  سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به بلاتکلیفی تماشاگران برای دیدارهای لیگ برتر گفت: بحث تماشاگر کلافی سردرگم است که نمی‌دانیم باید چه کنیم.

 محمدرضا مهاجری روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل هوادار با اشاره به هماهنگی سخت تیم بعد از فصل نقل و انتقالات گفت: چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده است و هماهنگی آنان کار راحتی نیست و این به خاطر زمان کم است. در بازی گذشته نیز مشکلاتی داشتیم اما خط حمله خوب کار کرد. تیم هوادار یک مجموعه منسجم است و توانست آلومینیوم اراک را در شهر خود شکست دهد و این کار راحتی نبود. ما باید تمام تمرکز خود را بر روی بازی بگذاریم اگر این کار انجام نشود مانند دیدار برابر مس تنبیه خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در زمینه حضور ساکت الهامی در راس تیم فوتبال هوادار گفت: خروجی کار الهامی در فوتبال ایران مشخص است او دوست و همکار من به شمار می‌رود. در این بازی تلاش و نتیجه براساس تفکر مربی است. تفکر مربی است که تیم را شکل می‌دهد و مربیان افکار متفاوتی نسبت به هم دارند. الهامی افکار خوبی داشت که نتایج خوبی هم در این سال‌ها گرفت.

او در خصوص مشکلات ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان نیز گفت: همه تیم ها با مشکلاتی مواجه هستند و من نیز نمی‌توانم مشکلات را کتمان کنم. باید برای رفع آن تلاش کنیم. مسجد سلیمان شهری با ۱۲۰ هزار جمعیت است و در لیگ برتر نماینده دارد بسیاری از استان های مدعی ما تیم ندارند و باید این مورد توجه قرار گیرد حضور نفت در سطح اول فوتبال ایران یک کار مهم است.

 مهاجری این را هم گفت: بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه به کلاف سردرگم تبدیل شده است و نمی‌دانیم باید چه کنیم.   فیفا الزاماتی دارد؛ کشورمان هم مسائلی دارد که باید رعایت کنیم. سه سال است که فیفا و AFC فشار می‌آورند که خانم‌ها وارد ورزشگاه شوند؛ چقدر برای موضوع زیرساخت‌ها اقدام کرده‌ایم؟ خانم‌ها حدود ۵۰ درصد کشور هستند و به سینما، کنسرت، نماز جمعه و راهپیمایی‌ها می‌روند. ورزشگاه نیز خارج از مقوله اجتماعی نیست و باید آن را درست کنیم.

وی این را هم افزود: ما باید فوتبال بازی کنیم و مطابق با اعتقادات و فرهنگ کشور، حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را مهیا کنیم تا به بهتر شدن فرهنگ حاکم بر ورزشگاه‌ها کمک کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و نفت مسجد سلیمان روز جمعه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار