تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۵۴۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرواز بالگرد اورژانس دزفول برای نجات جان بانوی ۸۹ ساله
 رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول گفت: بالگرد اورژانس هوایی دزفول برای نجات جان بانوی ۸۹ ساله‌ای که از اسب سقوط کرده بود به پرواز درآمد.

به گزارش  روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول رضا معمارزاده افزود: حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح امروز برای بانوی ۸۹ ساله‌ای که در روستای دورک بر اثر سقوط از اسب دچار شکستگی در نواحی مچ دست، ساعد و آسیب دیدگی به مهره‌های گردنی شده‌ بود، درخواست خدمات اورژانسی شد.

وی با اشاره به سخت‌گذر بودن منطقه دورک ادامه داد: بلافاصله بعد از درخواست امدادرسانی، بالگرد اورژانس دزفول برای نجات جان این بانوی سالمند به پرواز درآمد و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول تصریح کرد: این عملیات امدادی با تلاش کارشناسان فوریت‌های پزشکی دزفول آقایان امین شلیلیان و عبدالرضا محمودی با موفقیت انجام شد.

به گزارش ایرنا بخش‌های سردشت و شهیون دزفول در ارتفاعات و شمال این شهرستان واقع شده‌اند که از کمبود امکانات درمانی رنج می‌برند از این رو اغلب امداد رسانی به حادثه دیدگان مناطق سخت گذر این بخش‌ها از طریق بالگرد انجام می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار