تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۲۵۴۴۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال کم اهالی جنوب غرب خوزستان از واکسیناسیون کرونا
 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با ابراز نگرانی از استقبال کم اهالی جنوب غرب خوزستان از واکسیناسیون کرونا گفت:تنها ۱۵ درصد از ساکنان شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان اقدام به تزریق دُز چهارم واکسن کرده‌اند.

عبدالله خانزاده  از شهروندانی که از آخرین تزریق واکسن کرونای آنها ۶ ماه گذشته است خواست برای تزریق دز یادآور خود اقدام کنند.

وی با تشریح آخرین وضعیت واکسیناسیون‌کرونا در این منطقه اظهار داشت:  ۷۶ درصد از ساکنان جنوب غرب خوزستان دُز اول واکسن را تزریق کرده‌اند ضمن اینکه ۴۰ درصد اقدام به تزریق دُز دوم و ۳۰ درصد نیز اقدام به تزریق دُز سوم کرده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: میزان استقبال از واکسن بخصوص دُزهای سوم و چهارم در شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان نسبت به دیگر مناطق کشور پایین است که نشانگر بی تفاوتی و ساده انگاری نسبت به کووید۱۹ در این منطقه است.

خانزاده بیان کرد: مراکز واکسیناسیون در آبادان، خرمشهر و شادگان فعال و آماده خدمات‌رسانی هستند و مردم برای قطع زنجیره کرونا باید اقدام به تزریق واکسن کنند.

وی گفت: هیچ بهانه‌ای برای واکسن نزدن وجود ندارد و با توجه به نزدیکی فصل پاییز و بازگشایی مدارس از شهروندان تقاضا می شود  هر چه سریعتر برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

خانزاده از مردم خواست با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمع، مشارکت در واکسیناسیون و تکمیل نوبت‌های واکسن خود به ویژه دُز سوم و چهارم از ابتلای خود و اطرافیان به بیماری کووید-۱۹ پیشگیری کنند.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان زیر مجموعه خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار