تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۲۵۲۵۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نزاع و درگیری در لیگ فوتبال ایذه/دو تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شدند


رئیس هیئت فوتبال شهرستان ایذه گفت: در پی درگیری و نزاع در یکی از مسابقات فوتبال در این شهرستان دو تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شدند.

عباس راکی گفت: بازیکنان طلایی پوشان و سرخ پوشان در لیگ نوجوانان شهرستان ایذه درگیر شدند؛ درگیری در ورزش و علی الخصوص فوتبال در تمام دنیا مرسوم است، ولی با این وجود هیئت فوتبال شهرستان به شدت با مقصران اصلی این درگیری‌ها مقابله خواهد کرد و حرکت زشت و زننده آن‌ها را به شدت محکوم می‌کند.

او در مورد رای موقت صادر شده برای این دو تیم و بازیکنان خاطی گفت: هر دو تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته خواهند شد و تمام عواملی که در این درگیری حضور داشتند تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت هستند.

راکی می‌گوید: به دلیل اینکه نیروی انتظامی همواره در مسابقات استانی و کشوری حضور پیدا می‌کنند، ما اینبار از آن‌ها نخواستیم در این مسابقات حضور پیدا کنند، ولی نمایندگان هیئت در مسابقات حضور داشتند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان ایذه در مورد زمان صدور رای نهایی در مورد عوامل درگیری گفت: برای صدور رای نهایی بازیکنان و افرادی که در این درگیری نقش داشتند به کمیته انضباطی فرا خوانده خواهند شد و بعد از اینکه دفاعیاتشان را ارائه دادند نهایتا تا هفته دیگر رای قطعی صادر خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، برخی از باشگاه‌های شهرستان به دلیل مشکلات اخلاقی که داشتند از حضور در لیگ محروم شدند و برخی از عوامل این باشگاه‌ها با تشکیل جلساتی قصد دارند در روند برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی تداخل ایجاد کنند.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار