تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۲۵۲۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند بازی سرگرم کننده برای کامپیوتر در سایت vgdl.ir "ویجی دی ال"

vgdl.ir ویجی دی ال

ویجی دی ال vgdl.ir مرجع دانلود بازی برای کامپیوتر
در این ایام همه‌ی ما از موبایل هوشمند استفاده می‌کنیم و اگر بخواهیم بازی ویدئویی مورد علاقه‌مان را دانلود و نصب کنیم، خیلی راحت می‌توانیم از گیم های اندروید یا ios نصب کنیم. اما انجام بازی در کامپیوتر حال و هوای جذاب‌تری دارد و اگر اعتراف کنیم که هنوز هم دانلود بازی برای کامپیوتر بخصوص سبک اکشن تفنگی و استراتژیک وریسینگ و ورزشی انجام می‌شود، باورتان نخواهد شد.
برای همین در این مطلب به معرفی چند بازی فوق العاده‌ جذاب  که به راحتی در کامپیوتر اجرا می‌شود، بپردازیم. اگر می‌خواهید بازی‌های این‌چنینی را با کیفیت بیشتری انجام دهید حتماً توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. ضمناً ناگفته نماند که در انتهای این مطلب نیز به یک مرکز معتبر به جهت دانلود بازی کامپیوتر VGDL.IR اشاره می‌کنیم.

1 - دانلود pes 2016

 Pro Evolution Soccer 2016 اختصاری PES 2016 که در ژاپن و کره جنوبی با نام فوتبال جهانی: یازده قهرمان ۲۰۱۶ (به انگلیسی: World Soccer: Winning Eleven 2016) شناخته می‌شود، یک بازی ویدئویی شبیه‌سازی فوتبال از مجموعه بازی‌های فوتبال تکاملی حرفه‌ای است که توسط شرکت Konami ساخته و برای برای ویندوز، PlayStation ۳، PlayStation ۴، Xbox ۳۶۰ و Xbox on منتشر شده‌ است.همچنین پیتر دروری جایگرین جان چمپیون شد. دانلود بازی PES 2016 در vgdl .. با ویجی دی ال بزرگترین مرجع دانلود گیم و دورهمی گیمیرها همراه باشید. حالت کاملاً جدید MyClub به شما امکان می‌دهد یک مدیر ایجاد کنید تا تیم خود را بسازید، افسانه‌های فوتبال را امضا کنید، یا با دوستان خود در حالت چالش جدید رقابت کنید. اکنون زمان آن است که به عقب برگردید و از بازی زیبا لذت ببرید!

***

2 - بازی Stronghold: Warlords

بازی Stronghold: Warlords جنگ های صلیبی: جنگ سالاران عنوانی در سبک استراتژیک و تاکتیکال می باشد که توسط استودیو بازی سازی FireFly Studios ساخته و منتشر شده است. در بازی Stronghold: Warlords شما این امکان را خواهید داشت که لردهای خود را در میدان نبرد را به استخدام خود درآورده و آنها را به میدان نبرد اعزام کنید، همچنین امکان ارتقای درجه سربازان و فرماندهان خود را دارید و میتوانید در مبارزات از تاکتیک های بیشتری استفاده کنید.با Stronghold Warlords یک گیم پلی فشرده، همه جانبه و غیرقابل پیش بینی را تجربه کنید. این بازی دارای یک قهرمان جدید به نام ژنرال بزرگ است که می تواند مرد یا زن باشد. علاوه بر این، بازیکنان همچنین می توانند برای تکمیل ارتش خود روی بیش از 100 واحد در دسترس برای استخدام حساب کنند.

***

3 - دانلود بازی days gone 

Days Gone – روزهای از دست رفته – یک بازی جهان باز در سبک اکشن ماجراجویی و ترس و بقا است که توسط استودیو بازی سازی SIE Bend Studio ساخته شده است. داستان بازی دو سال پس از یک بیماری همه‌ گیر جهانی مخرب اتفاق می‌افتد و بازیکن کنترل شخصیت Deacon St. John یک شکارچی جایزه‌بگیر را بر عهده دارد که با کشمکش بی‌رحمانه برای بقا مواجه شده ‌است و به دنبال علتی برای زندگی می‌گردد. دانلود بازی days gone در vgdl.ir .. با ویجی دی ال بزرگترین مرجع دانلود گیم و دورهمی گیمرها همراه باشید.

Days Gone یک بازی اکشن جذاب، وحشیانه و پرخشونت است که گاهی اوقات انجام آن سخت می شود. این بازی صبر شما را آزمایش می کند و بیش از یک بار شما را می کشد اما گیم پلی بازی فوق العاده است. این با یک موسیقی متن عالی و کنترل های قوی بهبود یافته است تا بتوانید به سرعت در سراسر جهان مانور دهید. چند اشکال اینجا و آنجا وجود دارد، اما به طور کلی این بازی دارای مشکلاتی است که نیاز به رفع دارد که امیدواریم سونی به زودی آنها را برطرف کند زیرا Days Gone شایسته بازی بدون وقفه است.

نسخه PC بازی Days Gone از مانیتورهای فوق عریض (Ultra-Wide)، نرخ فریم آزاد و گزینه‌ های بهبود یافته گرافیکی مختلف مانند میدان دید، عمق فواصل، سطح جزئیات و موارد دیگر برخوردار است. همچنین حالت های New Game Plus، Survival، Challenge و پوسته های جدید برای موتور سیکلت نیز در این نسخه موجود خواهد بود. برای دانلود بازی دیز گان + نسخه فشرده کم حجم fitgirl , corepack + نسخه complete edition فارسی و کرک و dlc دی ال سی ها به vgdl.ir مراجعه فرمایید.

:
:
:
آخرین اخبار