تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۵۲۱۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیات‌مدیره در استقلال خوزستان تزیینی نیست / قول می‌دهم آن اشتباه تکرار نشود!

 مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به انجام یک کار تیمی خوب در این باشگاه، گفت: در فوتبال ایران هیات مدیره ها تزئینی هستند اما در استقلال خوزستان به این صورت نیست.

کیوان بابادی در نشست مدیران عامل باشگاه های لیگ یکی که روز گذشته دوشنبه به میزبانی استقلال خوزستان در تهران برگزار شد، اظهارکرد: اولین بار بود که در سطح لیگ یک چنین جلسه ای برگزار شد و روی موضوعات مختلف بحث کردیم. هدف فوتبال است و در کنار این مهم، سلامت فوتبال و مرتفع کردن مشکلات فوتبال را نیز داریم.

وی ادامه داد: عمده موضوع مدنظر در این جلسه افزایش سهمیه صعود از دو به سه تیم است. در میدان فوتبال نیز فرزند رقابت، رفاقت است اما فوتبال ایران روز به روز شاهد نابسامانی می شود که بخشی از آن به سهل انگاری و بی توجهی ما مدیران برمی گردد که به نظرم وقتی سهمیه زیاد شود حتماً رقابت بیشتر می شود و تا هفته پایانی، رقابت ها جان دار و زنده است و این هم به فوتبال کمک می کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: درباره مطرح شدن بحث عدم نظارت بر لیگ یک در این جلسه نیز گفت: در ۳۴ هفت لیگ یک، برای یک بار تست دوپینگ گرفته نشد و نظارت روز اجرای بازی ها را هم تفننی دیدم و احساس می کردم ناظران بنابر تکلیف نظارت می کنند.

وی همچنین درباره نظارت بیشتر بر داوری ها در لیگ یک، عنوان کرد: همیشه به داوران احترام گذاشته ام اما اگر داوری اشتباه سهوی می کند باید آن داور تنبیه شود و حتی رسانه ای شود. فکر می کنم نظارت عاملی بر سلامت است.

بابادی با اشاره به هیات مدیره فعال این باشگاه، افزود: یکسری از عوامل در موفقیت ها دیده نمی شوند. استقلال خوزستان قبل از این که یک مدیرعامل فعال داشته باشد یک هیات مدیره جوان و پای کار دارد. در فوتبال ایران هیات مدیره ها تزئینی هستند اما در استقلال خوزستان به این صورت نیست. در استقلال خوزستان کار تیمی داریم که جا دارد از شرکت گروه ملی تشکر کنم.

وی با بیان این که امسال هدف استقلال خوزستان صعود به لیگ برتر است، عنوان کرد:  امیدواریم امانت دار باشیم. ضمن این که باید از پورموسوی حمایت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره انتقادهای سهراب بختیاری زاده درخصوص برخی موضوعات در باشگاه استقلال خوزستان، افزود: بختیاری زاده یکی از خوب های استان است و حفظ او یک سرمایه و وظیفه است. او نگاه حرفه ای و بالاتر از سطح لیگ یک به فوتبال داشت و وجه اشتراک من و او در خصوص لیدر بود. من موافق حذف لیدر نیستم اما تا زمانی که لیدر در راستای اهداف باشگاه حرکت نکند او را به نزدیکی خودم راه نمی دهم. باشگاه استقلال خوزستان متعلق به استان خوزستان است و در باشگاه به روی همه باز است.

وی درباره کسر سه امتیاز از استقلال خوزستان به دلیل حضور نیافتن در آخرین بازی فصل گذشته، گفت: من با نفس کار مخالف نیستم و به کمیته انضباطی تبریک می گویم که جسارت دارد و تنبیه می کند اما جا و زمان تنبیه مهم است و حتی باید نام اشد مجازات را روی آن بگذاریم تا منِ به مجری اجرای مصوبات اجازه تخلف ندهد اما در آن بازی واقعاً قصد عدم حضور نیافتن نداشتیم و قصوری صورت گرفت که بابت آن عذرخواهی کردیم. خودمان را هم سرزنش کردیم اما مستحق تنبیه هستیم اما تنبیهی که عدالت محور باشد و ان شاءالله استقلال خوزستان را ببخشند و قول می دهیم که تکرار نشود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار