تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۵۲۱۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت کارگاه‌های تابستانه کانون پرورشی کودکان و نوجوانان خوزستان آغاز شد
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از آغاز فعالیت کارگاه‌های حضوری درمراکز فرهنگی‌ و هنری این کانون در خوزستان خبر داد.

به گزارش روابط‌ عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، وحید کیانی افزود: هم زمان با شروع فصل تابستان جشن آغاز فعالیت‌های تابستان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار شد.

وی گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های حضوری ویژه فصل تابستان در مراکز فرهنگی‌ هنری خوزستان تا هفتم تیر جاری ادامه دارد.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مراکز کانون و پس از تکمیل فرم عضویت در کارگاه‌های، خوش‌نویسی(تحریر و قلم)، سفال‌گری، داستان نویسی مقدماتی، قصه گویی بزرگسال، کاردستی مقدماتی و تکمیلی، جاگورتا ( هنر مقواهای موجدار و مهارت خاص در پیچ و تا زدن و تلفیق فرم‌ها و شکل‌ها با هم) نام‌نویسی و با گذراندن تعداد جلسات تعریف‌شده، گواهی پایان دوره دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون ‌شوند.

گفتنی است زمان شروع رسمی این کارگاه‌ها از روز ۱۱ تیر تعیین شده است و علاقه‌مندان در گروه‌های سنی نوباوه " ۴ سال به بالا "، نوخوان " ۷ سال به بالا "، نونهال" ۹ سال به بالا"، نونگاه" ۱۲ سال به بالا " و نوجوان"۱۵ سال به بالا" می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان ۵۴ مرکز ثابت ،هفت مرکز سیار و یک مرکزپستی دارد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار