تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۵۰۶۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجتمع ورزش ساحلی در اهواز راه‌اندازی می‌شود

  مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از راه‌اندازی مجتمع ورزش ساحلی در اهواز خبر داد.

حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رئیس هیات هاکی خوزستان که امروز ۱۱ خردادماه در اهواز برگزار شد، با تسلیت حادثه متروپل آبادان و ابراز همدردی با خانواده بازماندگان، اظهار کرد: بر تعامل و همدلی خانواده هاکی خوزستان تأکید دارم و امیدوارم ما هم بتوانیم در کنار خانواده خجسته که بنیان‌گذار این رشته در استان خوزستان هستند، به رشته هاکی کمک کنیم. مرحوم سالم خجسته این رشته را در خوزستان مثل یک بچه پرورش داد و بسیار برای این رشته تلاش کرد.

 وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم ادای دین کنیم و این رشته را به آنچه لیاقت دارد، برسانیم اما لازمه آن همدلی بین خانواده هاکی است و بعد از آن باید بتوانیم از ظرفیت سایر ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و بهره‌مند شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: انشاءالله به آنچه به هم پیشبرد اهداف و برنامه‌های هیات هاکی خوزستان قول می‌دهیم، عمل کنیم. تأکید من بر این است که اعضای کمیته‌های هیات نیز معرفی شوند.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش نیز عنوان کرد: به نظر من هر کسی که می‌خواهد در حیطه ورزش موفق باشد لازم دارد از ظرفیت آموزش و پرورش استفاده کند. من هم از روز اولی که به خوزستان آمدم پیش‌نویسی را برای همکاری دوجانبه با آموزش و پرورش آماده کردم. به اینکه بتوانیم از این طریق بهترین مسیر را برای شکوفا کردن استعدادها و برای اینکه حتی عدالت در توزیع اعتبارات برقرار شود، ایمان دارم.

بنی‌تمیم گفت: ما بنا نداریم مسابقات رده‌های پایه‌مان را در استان بدون همکاری آموزش و پرورش برگزار کنیم. ضمن اینکه آموزش دوهزار معلم ورزش بر عهده ما خواهد بود و قرار است یک سری خدمات هم از طریق آموزش و پرورش به جامعه ورزشی ارائه دهیم.

وی در ادامه بیان کرد: در تلاشیم تا خیلی از اماکن و پروژه‌های نیمه‌تمام را سروسامان دهیم که سالن نیمه‌تمام هاکی نیز مدنظر است. در سطح شهرستان‌ها نیز می‌توانیم آن‌هایی که زمینه فعالیت در رشته هاکی را دارند، فعال کنیم و فکر می‌کنم بتوانیم ۱۰ شهرستان را آرام آرام در طی یکی، دو سال آینده فعال کنیم البته به شرطی که بتوانیم زیرساخت‌های آن را نیز مهیا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین من به فعال بودن رشته‌های المپیکی در استان خوزستان تأکید دارم و در حال ساختن زمین چمن مصنوعی استاندارد برای فوتبال می‌رویم که می‌تواند برای رشته هاکی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین به نظر من از زمین‌های ساحلی نیز می‌توان استفاده کرد و در همین ساحل کارون زمین‌هاسی خوبی احداث شده است و در تلاش هستیم در کنار کارون یک مجتمع ورزش‌های ساحلی راه‌اندازی کنیم که قرار است از شورای شهر آن‌ را تحویل بگیریم که برای رشته هاکی هم خوب است. البته در چند شهرستان هم زمین ساحلی داریم که از آن‌ها نیز می‌توانیم استفاده کنیم. رشته‌های ساحلی یک فرصت هستند و می‌توانیم در این رشته‌های نوپا جهش داشته باشیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار