تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۵۰۱۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تنها ۳ مصدوم حادثه متروپل در بیمارستان بستری هستند
  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر تنها سه مصدوم حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در بیمارستان بستری هستند.

دکتر محمد محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمامی بیمارستان‌های آبادان برای پذیرش مصدومان در حال آماده‌باش هستند و یک بیمارستان در خرمشهر نیز به عنوان پشتیبان آماده شده است؛ ضمن اینکه بیمارستان‌های شهر اهواز نیز در حال آماده‌باش هستند تا پذیرای مصدومان احتمالی این حادثه باشند.

 وی افزود: همکاران اورژانس از دقایق ابتدایی وقوع حادثه در محل حضور داشتند و مصدومان را به نزدیکترین بیمارستان‌ها یعنی شهید بهشتی، امام خمینی(ره) و ۱۷ شهریور منتقل کردند.

محمدی با بیان اینکه خوشبختانه بیشتر مصدومان با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شدند، افزود: در حال حاضر تنها سه مصدوم در بیمارستان هستند که دو نفر از آن‌ها با حال خوب در بخش عادی حضور دارند و یک نفر دیگر نیز بعد از عمل جراحی هم‌اکنون در وضعیت پایدار در بخش مراقبت‌های ویژه قلب بستری است و شرایط وی نیز توسط اعضای هیات علمی دانشگاه و سرویس‌های مختلف مدیریت می‌شود.

وی گفت: بستری‌شدگان در بیمارستان‌ها مشکل خاص ندارند و امیدواریم آمار تلفات افزایش نیابد. با اقدامات انجام شده مشکل خاصی در زمینه انتقال و درمان مصدومان این حادثه وجود ندارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: برای رعایت جوانب احتیاط، حضور عوامل اورژانس کشور را از شهرها و استان‌های همجوار شاهد هستیم و در حاضر ۵۰ آمبولانس، چهار دستگاه اتوبوس ‌آمبولانس و دو فروند بالگرد در منطقه در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی افزود: در بیمارستان‌ها نیز متخصصان مختلف به ویژه در رشته‌های جراحی، جراحی اعصاب، زنان و طب اورژانس هر گونه انتقال مصدومان حادثه را مدیریت می‌‎کنند تا گوشه‌ای از دردهای مردم عزیز آبادان تسکین یابد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار