تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۴۹۸۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد را با یک انتخاب اشتباه از قهرمانی دور کردند / منصوریان اشباع نشده است
  یک مربی فوتبال گفت: این مربی فوتبال با بیان اینکه فولاد در حال تبدیل شدن به یک تیم بین‌المللی است، خاطر نشان کرد: فولاد امسال باید از شروع فصل به دنبال قهرمانی می‌بود اما این تیم را با تغییرات نابجا و کاملا اشتباه، از قهرمانی دور کردند.

علی بختیاری‌زاده درباره عملکرد تیم فوتبال نفت آبادان، اظهارکرد:‌ در مقطعی بحران در نفت آبادان بسیار شدید و نتایج ناامید کننده بود و خود من به عنوان بازیکن سابق این تیم به نتایج انتقاد داشتم اما خوشبختانه در ادامه نتایج خوب شد و من فکر می‌کنم با همین نتایج، بازیکنان نفت اشباع شدند، به صورتی‌که  چند هفته است این تیم بردی نداشته است.

وی افزود: البته مطمئنا آقای منصوریان با نتایج خوبی که کسب کرده بودند، اشباع نشد اما به دلایلی نتوانسته شرایط تیمش را در هفته‌های اخیر تغییر دهد که به نظرم باید او و مدیرعامل باشگاه فکر اساسی به حال تیم کنند زیرا هواداران آبادانی از بازی‌های باقی‌مانده به ویژه دیدارهای خانگی انتظار کسب نتیجه دارند. امیدوارم این تیم به ثبات برسد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: آقای کی‌شمس مدیرعامل باشگاه زحمات خود را کشیده است و این‌که توانسته با توجه به مشکلات مالی تیم را حفظ کند و حتی اکنون در میانه‌های جدول باشد، کار شایسته‌ای بوده است و نمی‌توان از نقش پررنگ او و منصوریان در جمع کردن تیم به سادگی گذشت. به هر حال باید از مدیریت باشگاه که در چنین شرایط مالی تیم را حفظ کرده است، قدردانی کرد اما پس از سال‌ها حضور نفت آبادان در لیگ برتر، خوب نیست که همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کنند و امیدوارم یک روز این شرایط تغییر کند و مسئولان وزارت نفت و استانی شرایطی را برای نفت آبادان ایجاد کنند که این تیم بتواند به ثبات مالی و مدیریتی برسد.

وی درباره ادامه همکاری باشگاه با علیرضا منصوریان نیز عنوان کرد: به نظر من پایان هر فصل باشگاه‌ها باید یک کمیته فنی از اهل فن و استخوان‌ خورد کرده‌های فوتبال آن شهر تشکیل دهند و در خصوص سرمربی تصمیم‌گیری کنند. فوتبال آبادان بزرگانی چون عبدالرضا برزگری، ابراهیم قاسم‌پور، مهدی غفاری و امید حمدی‌اصل را دارد که می‌توانند در یک کمیته فنی، تصمیمات بزرگ و سازنده‌ای بگیرند.

بختیاری‌زاده در ادامه نیز درخصوص وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: این تیم کار خود را با فراز کمالوند شروع کرد که همراه با نتایج بسیار بد بود و نکته جالب این است وقتی کمالوند در این باشگاه اصلاً موفق نبود انتقادی به او صورت نگرفت اما اگر یک مربی بومی با نفت این نتایج را می‌گرفت مشکلات زیادی برای او ایجاد می‌شد. در ادامه نیز فکری آمد که او هم نتوانست نتیجه بگیرد و در نهایت آقای آقای مهاجری برای سرمربی‌گری نفت انتخاب شد. اگرچه او هم در نتیجه‌گیری چندان موفق نبوده است اما به لطف نتایج تیم‌های شهر خودرو و فجر، این تیم امیدوار است در لیگ بماند.

وی ادامه داد: واقعا امیدوارم نفت در لیگ حفظ شود تا سال آینده با مدیریت خوب آقای هدایت یزدی سر و سامان بگیرد. یزدی جزء مدیرانی است که هر جا کار کرده، شرایط خوبی را برای آن باشگاه فراهم کرده است. اما او متاسفانه امسال در شرایط بدی مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان را عهده‌دار شد. به هر حال نباید فراموش کنیم که آقای مهاجری و همچنین آقای یزدی مدیرعامل باشگاه، یک تیم به‌هم ریخته را تحویل گرفتند و خیلی نمی‌توان به مهاجری و یزدی برای نتایح فعلی خرده گرفت. در این مقطع تنها می‌توان امیدوار بود که نفت در دو بازی آینده نتایج لازم را کسب کند و در لیگ بماند. به نظر من در حال حاضر همه استان باید به مجموعه نفت‌مسجدسلیمان کمک کند.

وی در ادامه درباره تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز گفت: با یک انتخاب اشتباه در چهار پنج هفته ابتدایی لیگ، یک تیم قهرمان را عقب انداختند اما خوشبختانه مجددا نکونام برگشت و شرایط را به دست گرفت. همه ایران می‌دانند که جواد نکونام چه مربی سخت‌کوشی است و همین سخت‌کوشی منجر شد فولاد سروسامان بگیرد و در بازی‌های آسیایی نیز عملکرد تیم نکونام قابل دفاع بود. همچنین امیدوارم فولاد در ادامه به سمتی برود که بتواند از آکادمی خود بهره‌مند شود و در آینده شاهد یک فولاد قوی‌تر و جوان‌تر باشیم.

این مربی فوتبال با بیان اینکه فولاد در حال تبدیل شدن به یک تیم بین‌المللی است، خاطر نشان کرد: فولاد امسال باید از شروع فصل به دنبال قهرمانی می‌بود اما این تیم را با تغییرات نابجا و کاملا اشتباه، از قهرمانی دور کردند و مجددا اعلام می‌کنم دیگر نباید در فولاد تغییراتی ایجاد شود و این فولاد باید به فولاد قوی‌تر تبدیل شود تا سال آینده انتظار قهرمانی داشته باشیم. پس نباید فولاد را مجدداً با انتخاب اشتباه از قهرمانی دور کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار