تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۲۴۹۷۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان: برای شکست دادن مس رفسنجان انگیزه داریم
 سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم فوتبال مس رفسنجان تیمی با کیفیتی و خوب است که برای پیروزی بر آن انگیزه لازم را داریم.

 علیرضا منصوریان چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان افزود: 2 بازی گذشته در برابر فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک داوری به ضرر تیم ما بود و

امتیازهای این بازی‌ها را از ما گرفت.

وی اظهار داشت: بازیکنان تیم در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشتند و بدون شک در برابر مس رفسنجان د رزمین خود برای پیروزی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تیم حریف را بخوبی می‌شناسیم و نقاط قوت و ضعف این تیم را به بازیکنان تیم بیان شده است.

منصوریان بیان کرد: در جریان بازی نباید به تیم مس موقعیت داد و بلکه باید با نفرات بیشتر فشار را بر دروازه این تیم وارد کنیم.

وی افزود: امیدوارم در این بازی هواداران را کنار خود داشته باشیم تا بازیکنان با انگیزه بیشتری به میدان بروند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: اختلاف بین تیم‌های لیگ بسیار کم است و تیم صنعت‌نفت در برابر تیم‌های صدر و پایین جدول بازی باکیفیتی را ارائه داده است.

منصوریان گفت‌: در بازی‌های هفته‌های پایانی مجبور شدیم به ستاره‌های تیم استراحت بدهیم زیرا فشار مسابقات بالا بود و مجبور بودیم برای جلوگیری از مصدومیت به برخی بازیکنان استراحت بدهیم.

وی در خصوص صعود تیم امید صنعت‌نفت آبادان به لیگ برتر گفت: شان فوتبال آبادان حضور در لیگ دسته اول نیست، چند بازیکن خوب در این تیم حضور دارند که از این هفته به تیم بزرگسالان اضافه خواهند شد تا در هفته‌های

پایانی برای ما بازی کنند.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان افزود: هشت بازیکن برای تیم ملی امید داریم که می‌توانند در این تیم ستاره شوند ولی نگاه کادر فنی تیم ملی امید به بازیکنان کم سن و سال است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا پنجشنبه در ورزشگاه تختی این شهر از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار