تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۴۹۵۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیگر وسیله‌ای برای فروش جهت تیم‌داری در فوتبال ندارم!

 سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز با بیان این‌که با گرفتن وام و فروختن ماشینم توانسته‌ام تیم را به لیگ جوانان کشور برسانم، گفت: اما حالا دیگر وسیله‌ای برای فروش جهت تیم‌داری در فوتبال برایم نمانده است.

محمدنظری ، اظهارکرد: چندین سال است کج‌دار و مریز در حال تیم‌داری می‌کنیم ولی غیرت بازیکنان مان ستودنی است که در شرایط سخت، تیم شهر رامهرمز را رها نکردند.

وی ادامه داد: من خدمتم را به شهر رامهرمز و فوتبال شهر انجام دادم؛ چندین سال است که در رامهرمز سقف آرزوی‌شان حضور در لیگ استان بود و من هم تیم‌داری کردم و حتی بازیکنان زیادی از باشگاه مهرگان به سطح بالاتر کشور رفتند و فکر نمی‌کنم دیگر دینی باشد که باید ادا کنم.

سرمربی تیم فوتبال مهرگان رامهرمز گفت: با گرفتن وام و فروختن ماشینم تاحالا توانسته‌ام با نداری‌ها در زمینه تیم‌داری کنار بیام و با چنین شرایطی تیم و شهرم را به سطح لیگ یک جوانان کشور رسانده‌ام و اگر بخواهم بیشتر ادامه دهم، خیلی‌ها ما را متهم می‌کنند.

وی بیان کرد: به تمامی مسئولان شهری و استانی نامه‌ ارسال کردیم که خرج تیم ما ۱۵۰ میلیون تومان است. تا اینجا ما این همه هزینه کردیم و از این‌جا به بعد توان هزینه کردن نداریم و اگر می‌خواهید این سهمیه برای جوانان شهر بماند و به جوانان شهر خدمت کنید، پای کار بیایید. ما همچنان منتظر عکس‌العمل مسئولان هستیم و اگر حمایت شدیم برای ادامه خدمت کردن استقبال می‌کنیم، در غیر این صورت نیز امتیاز تیم را واگذارخواهیم کرد و برای همیشه فعالیت فوتبالی خودرا در شهرستان رامهرمز به پایان خواهیم رساند.

نظری تاکید کرد: واقعا دیگر وسیله‌ای برای فروش جهت تیم‌داری در فوتبال برایم نمانده است و اگر وسیله ای داشتم حتما می‌فروختم. تیم مهرگان امسال پتانسیل رفتن به لیگ برتر جوانان را دارد و اگر فرصت را از دست بدهیم، شاید سال‌های سال بگذرد و دیگر هیچ‌وقت رامهرمز صاحب چنینی فرصتی نشود.

وی در پایان از حمایت‌های بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و علیپور تشکر کرد و گفت: در روزهای سخت این دو مسئول از ما حمایت کرده‌اند اما برای ادامه کار نیاز به اسپانسر داریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار