تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۴۹۵۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجیدی: تنها قهرمانی استقلال برایم مهم است
 سرمربی تیم استقلال گفت: تنها قهرمانی استقلال برای من مهم است و دنبال رکورد و نباختن نیستم اما افتخار می‌کنم به شاگردانم که این رکورد را ثبت کردند.

  فرهاد مجیدی پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که نشان دادند لیاقت قهرمانی دارند. در نیمه اول و دوم تیم برتر میدان بودیم و در نهایت پیروز میدان شدیم.

وی با بیان اینکه هنوز صد در صد قهرمان نشده ایم افزود: ما کاری به بازی پرسپولیس و سپاهان نداریم و با کسب سه امتیاز در بازی بعدی قهرمانی خود را مسجل خواهیم کرد. به شاگردانم گفتم که از چهار بازی آینده ۱۲ امتیاز

می‌خواهم و باید با تمام قوا حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حردانی یکی از بهترین‌های پست خودش است و از باشگاه تشکر می‌کنم که این خرید را انجام داد. دو بازیکن خوب مان را از ما جدا کردند که دلم خیلی برای آنها تنگ شده است. امیدوارم اگر قهرمان

شدیم سیاوش یزدانی و محمد مرادمند هم حتماً در جشن قهرمانی باشند، چون سهم زیادی در این موفقیت داشتند.

وی درمورد غیبت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، افزود: نمی‌دانم چرا خیلی‌ها به غیبت استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌پردازند در حالیکه خیلی موضوع مهمی است. امیدوارم با مدیریت باشگاه و

فدراسیون هفته آینده این مشکل حل شود و سرخابی‌ها بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.

مجیدی گفت: جذابیت فوتبال به همین است که حردانی در دقیقه ۹۰ بازی با نساجی توپ را به تیر دروازه می‌زند و توپ گل نمی‌شود، اما امروز اینگونه گلزنی می‌کند.

مجیدی در تمجید از شرایط باشگاه فولاد، عنوان کرد: بابت ساختار باشگاه فولاد باید به مسئولان استان تبریک بگویم. برای این تیم در ادامه مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم. 

وی درمورد سطح مسابقات امسال، اظهار داشت: تیم‌های خوب امسال زیاد بودند. مس و پرسپولیس و فولاد و سپاهان تیم‌های خوبی بودند. فکر می‌کنم سطح مسابقات امسال بالاتر از سال‌های گذشته بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص عدم استفاده از آمانوف در این بازی، گفت: آمانوف بازیکن خیلی خوبی است و در آینده خواهید دید که چه شرایطی دارد. در ماه رمضان روزه می‌گرفت و به همین دلیل از نظر بدنی کمی دچار

افت شده بود. در این بازی از ناحیه زانو کمی احساس درد داشت و ترجیح دادیم که به وی استراحت بدهیم، اما در بازی های بعدی می‌تواند برای استقلال بازی کند.

وی افزود: اهواز خانه دوم استقلال است و از همه تماشاگران تشکر می‌کنم و امیدوارم با قهرمانی که کسب می‌کنیم دل آنها را شاد کنیم.

دیدار تیم های فولاد و استقلال با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار