تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۲۴۹۲۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرصتی غنیمت برای مسجدسلیمانی‌ها در حافظیه/ شاگردان مهاجری در رویای تکرار پیروزی‌های گذشته
تیم نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه میهمان تیم فجر شهید سپاسی شیراز است.

فرصتی غنیمت برای مسجدسلیمانی‌ها در حافظیه/ شاگردان مهاجری در رویای تکرار پیروزی‌های گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، تیم نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت 18:30 امروز دوشنبه 19 اردیبهشت در یک بازی خارج از خانه میهمان تیم فجر شهید سپاسی شیراز است.

در این بازی که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود شاگردان رضا مهاجری در نفت مسجدسلیمان در حالی به مصاف شاگردان مجتبی سرآسیایی در فجر شهید سپاسی شیراز می‌روند که هر دو تیم جایگاه خوبی در جدول مسابقات لیگ برتر ندارند، به همین خاطر نیز این رقابت، یک دیدار مهم و حساس در این هفته محسوب خواهد شد.

کار قضاوت بازی نفت مسجدسلیمان و فجر شهید سپاسی از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بر عهده امیر عرب براقی خواهد بود که محمدرضا ابوالفضلی، علیرضا ایلدروم و احمد محمدی نیز او را در این کار همراهی می‌کنند و ناظر داوری هم حسین نجاتی است.

این دیدار برای تیم نفت مسجدسلیمان و تیم فجر شهید سپاسی شیراز خیلی مهم و حیاتی است زیرا هر دو تیم برای فرار از انتهای جدول و بقای خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران نیاز مبرم به 3 امتیاز این بازی دارند.

آن طور که مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان گفته تیم فجر شهید سپاسی شیراز در این دیدار سیروان قربانی، دانیال کردستانی، ابوالفضل بابایی و یوسف وکیا را به دلیل مصدومیت همراه ندارد.

همچنین محمد قنبری که یکی از نفرات ثابت و مهم تیم فجر شهید سپاسی شیراز این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود نیز قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان آسیب دید و بنابر اعلام نظر پزشک این تیم و تشخیص مجتبی سرآسیایی، از اردوی شیرازی‌ها خارج شد که در بازی امروز نیز مقابل نفت مسجدسلیمان حضور ندارد.

مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز علاوه بر پنج بازیکن مصدومی که دارد در بازی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل محرومیت نمی‌تواند از رضا آقابابایی نیز در ترکیب خود استفاده کند که یکی دیگر از بدشانسی‌های او در هفته بیست و ششم است.

از سوی دیگر اما تیم نفت مسجدسلیمان که سه هفته است رضا مهاجری را روی نیمکت خود دارد چابک، سرحال، آماده و بدون بازیکن مصدوم در مقابل حریفش حاضر خواهد شد.

مسجدسلیمانی‌ها که تا پیش از آمدن رضا مهاجری سرمربی خود از 8 بازی انجام شده در هفته‌های گذشته فقط 3 امتیاز کسب کرده بودند، حالا با حضور او در 2 بازی انجام شده 4 امتیاز ازآن خود کرده‌اند که این موضوع سبب خوشحالی و رضایت همه هواداران تیم نفت مسجدسلیمان از کادر فنی شده است.

حالا رضا مهاجری و کادر همراهش که در کمتر از دو هفته در دل هواداران پرشور تیم شهر اولین‌ها جا باز کرده‌اند باز هم می‌توانند در هفته بیست و ششم دل مردم شهر محروم مسجدسلیمان را شاد کنند و با دست پر به خانه بازگردند تا بر محبوبیت خود بیفزایند.

این بازی تا حد زیادی برای ماندگاری تیم نفت مسجدسلیمان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران مهم است زیرا هم اکنون در جمع چند تیم انتهای جدول این مسابقات قرار دارد.

شاگردان مجتبی سرآسیایی در تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز در بازی امروز تلاش خواهند کرد تا از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند و برنده دیدار هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران شوند تا شیرازی‌ها را خوشحال کنند.

اما با توجه به آمادگی بهتر تیم نفت مسجدسلیمان و نداشتن بازیکن مصدوم، این تیم می‌تواند در این بازی خارج از خانه تیم فجر شهید سپاسی شیراز را شکست دهد و 3 امتیاز شیرین این هفته را در سبد امتیازات خود واریز کند تا علاوه بر ارتقای جایگاه خود در جدول مسابقات، شیرینی دیگری را به هواداران شیران زاگرس و مسجدسلیمانی‌های سراسر دنیا هدیه کند.

امیدواریم که بازیکنان و کادر فنی تیم نفت مسجدسلیمان با تلاش خود امتیاز کامل این بازی مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز را به دست آورند زیرا تا حدودی خیالشان برای بقا در لیگ برتر راحت خواهد شد و هم بتوانند با فراق بال بیشتر در دیدارهای آینده لیگ برتر حاضر شوند.

تیم نفت مسجدسلیمان تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران 18 امتیاز کسب کرده است و در جایگاه چهاردهم جدول این مسابقات قرار دارد.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم با 16 امتیازی که دارد بعد از نفت مسجدسلیمان جایگاه پانزدهم جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به خود اختصاص داده است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار