تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۴۹۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۹۰ دقیقه حیاتی برای نفت‌مسجدسلیمان! / جهنم زرد آبادان در انتظار فولاد

  دربی خوزستان بین دو تیم نفت آبادان و فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار می شود و نفت مسجدسلیمان در دیداری حساس به مصاف فجرسپاسی می رود.

هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود که نفت مسجدسلیمان  رو در روی فجر قرار می گیرد و دربی خوزستان بین دو تیم نفت آبادان و فولاد برگزار می شود.

فجرسپاسی - نفت مسجدسلیمان

دو تیم  قعر جدولی فجر و نفت که از گزینه های سقوط محسوب می شوند، در حالی امروز به مصاف هم می روند که این دیدار از حساس ترین بازی های هفته بیست و ششم محسوب می شود، بازی که برد در آن می تواند در ادامه مسیر به دو تیم کمک شایانی کند. البته از آن جا که نفت با دو امتیاز بیشتر از حریف شیرازی یعنی با ۱۸ امتیاز در رده چهاردهم رده بندی قرار دارد، برد در این بازی می تواند امیدها شاگردان مهاجری را برای ماندن در لیگ بیشتر کند. نفت با این برد در جدول صعود نخواهد داشت اما با فاصله گرفتن از تیم های فجر و شهر خودرو امیدهایش برای بقا زنده می ماند.

این بازی از ساعت ۱۸:۳۰ در شیراز برگزار می شود.

نفت آبادان - فولاد

همیشه بازی بین دو تیم آبادان و فولاد از جذابیت های زیادی برخوردار بوده است، به ویژه این که این دربی بعد از بیش از ۲ سال قرار است با حضور هواداران دو تیم در تختی آبادان برگزار شود. نکونام که معتقد است تیمش بعد از بازی های آسیایی هنوز نتوانسته تمرینات ایده آلی داشته باشد و تنها توانسته اند ریکاوری کنند، در حالی امشب رو در روی تیم منصوریان قرار می گیرد که این تیم با توجه به بازی خانگی و حضور هواداران شان، انگیزه فراوانی برای شکست فولاد و کسب سه امتیاز دارد. البته فولاد هم که تیم سخت کوشی نشان داده، علی رغم خستگی ناشی از بازی های فشرده آسیایی به هیچ عنوان تسلیم شدنی نیست و انگیزه دو تیم برای کسب برد می تواند بر جذابیت های دربی بیفزاید.

فولاد در صورت برد، در همان رده چهارم باقی می ماند اما نفتی ها در صورت برتری در این بازی و لغزش تیم پیکان با یک رده صعود در جایگاه هفتم جدول قرار می گیرند.

این مسابقه از ساعت ۲۱:۰۰ در آبادان برگزار می شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار