تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۲۴۸۹۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سائلام: خیال هواداران تراکتور راحت باشد/ تیم کارش را با مشکلات آغاز کرد
 سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: خیال هواداران راحت باشد که فصل را با همین بازیکنان به خیر پشت سر می‌گذاریم.

  ارطغرول سائلام، سرمربی تراکتور  پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: امروز بعد از تعطیلات طولانی مدت به لیگ برگشتیم و خوشحالیم که بازی انجام دادیم. به خاطر جایگاه دو تیم امشب یک بازی خیلی مهم انجام دادیم و طبیعتا بازی چهار تیم پایین جدول بسیار سخت هستند.

وی بیان کرد: از این که نتوانستیم وقتی از حریف جلو بودیم نتیجه را حفظ کنیم ناراحت هستیم اما خوشحالیم در بازی که مقابل یکی از حریفان مستقیم‌مان انجام دادیم توانستیم حداقل در بازی خارج از خانه نبازیم. حریف با روحیه برد از آخرین بازی خود در لیگ برتر و با کمک هوادارانش قصد داشت این بازی را ببرد و می‌دانستیم بازی سختی داریم و این اتفاق افتاد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: حریف واقعا بازیکنان خوبی دارد و از کادرفنی و سرمربی با تجربه‌ای بهره می‌برد. امشب با نمایشی که داشتند به ما ثابت کردند که جایگاه‌شان این جای جدول نیست. ما هم در حال سپری کردن تغییراتی هستیم و بعد از مدت طولانی با سیستم متفاوتی وارد زمین شدیم. طبیعتا تراکتور اول فصل با سیستم ۵ دفاع بازی کرده بود. اگر قسمت اول نیمه دوم را در نظر بگیریم متوجه می‌شویم که در قسمت بزرگی از مسابقه، بازی خوبی انجام دادیم. از نظر روحی روانی چنین بازی‌هایی شرایط متفاوتی دارد و اگر بازی را می‌باختیم از نظر امتیاز با نفت برابر می‌شدیم و این فشار روحی روانی روی تیم بود. 

وی افزود: با بازیکنان بین دو نیمه صحبت کردم اما فشار دقایق ابتدایی نیمه دوم باعث شد گل بخوریم. به اواخر لیگ نزدیک می‌شویم. از اول فصل یکسری اهداف داشتیم اما تراکتور کارش را با مشکلات آغاز کرد و در جذب بازیکن و هم‌چنین روحی روانی با مشکلات مواجه بود اما سعی کردیم تیم را بالا ببریم.

سائلام عنوان کرد: باتوجه به یارگیری امسال، این موضوع می‌تواند نماد یک تیم کم تجربه برای هواداران باشد اما خیال هواداران راحت باشد که فصل را با همین بازیکنان به خیر پشت سر می‌گذاریم و برای فصل بعد کار را با برنامه‌ها و تیم متفاوت آغاز خواهیم کرد. ابتدای فصل باتوجه به این که تیم خوب بسته نشده بود و در مقطعی نیز با مشکلات اقتصادی مواجه بودیم، فشار مضاعف روحی روانی با تیم بود که سعی کردیم این فشار را کم‌تر کنیم. سعی می‌کنیم بازی با هوادار را ببریم و وضعیت را بهتر کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار