تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۴۸۷۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از شکل‌گیری در محلات تا تمرین در پارک اهواز و صعود با دستان خالی

  سرمربی تیم فوتبال ولایت اهواز با بیان این‌که در مسیر رسیدن به سهمیه لیگ برتر جوانان تنها بودیم، گفت:د: نه مسئولی و نه هیات فوتبالی از ما حمایت نمی‌کرد و تنها شش، هفت نفر بودیم که خودمان هزینه می‌کردیم و توانستیم تیم را به این مرحله برسانیم.

محسن عساکره درباره صعود تیم ولایت اهواز در اوج روزهای نداری به لیگ بررتر فوتبال جوانان کشور، اظهار کرد: تقریبا هشت ماه پیش تمرینات‌مان را در پارک شهروند اهواز آغاز کردیم و خدا را شکر توانستیم با تدابیر کادر فنی یک تیم قدرتمند را برای این رقابت‌ها آماده کنیم. ما در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی حفاری، نفت امیدیه و مهرگان اهواز هم‌گروه بودیم که موفق شدیم با کسب عنوان قهرمانی به دور دوم صعود کنیم. در دور بعدی نیز در دو بازی رفت و برگشت با شکیت تیم بندرعباس توانستیم  به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در بازی نیمه‌نهایی در آن شرایط آب و هوایی شمال و تماشاگران حریف، یک بر صفر بازی را واگذار کردیم اما بعد از همین دیدار هم‌قسم شدیم که از حیثیت تیم ولایت اهواز و فوتبال خوزستان دفاع کنیم. به نظرم در بازی برگشت شاگردانم کار بزرگی انجام دادند و توانستیم حریف شمالی خود را شکست دهیم و ضمن صعود به فینال، سهمیه حضور در لیگ برتر جوانان را به دست آوریم.

سرمربی تیم ولایت اهواز با بیان این‌که در تمام این مسیر تنها بودیم، افزود: نه مسئولی و نه هیات فوتبالی از ما حمایت نمی‌کرد و تنها شش، هفت نفر بودیم که خودمان هزینه می‌کردیم و توانستیم تیم را به این مرحله برسانیم. ما با مشکلاتی چون هزینه رفت و آمد و خوابگاه بازیکنان‌مان نیز مواجه بودیم اما با تمام این نداری‌ها توانستیم سهمیه حضور در لیگ برتر فوتبال جوانان کشور را برای استان به دست آوریم که جا دارد از حسن‌ عساکره، فخرالدین موسوی، مهدی غلامی، خالد چنگیزی، محمد یباری، علی سواری، حسن‌ مشحوتی و محمد جواد رفیعی تشکر کنم.

وی خاطرنشان کرد: بازی در لیگ‌های پایین‌تر خیلی سخت است، به ویژه در گروهی که بیشتر تیم‌های هم‌استانی‌مان حضور داشتند و هر بازی برای ما حکم فینال داشت. در هیچ بازی نمی‌توانستیم خودمان را از پیش برنده بدانیم و واقعا سطح بازی‌ها بالا بود. ضمن این‌که ما در حالی با رقبای خارج از استان‌مان مسابقه دادیم که آن‌ها از حمایت خوب مسئولان شهری‌شان برخوردار بودند و با شرایط و امکانات خوبی در مسابقات حضور داشتند. البته بازیکنان ما اگرچه شرایط مالی و امکاناتی خوبی نداشتیم، با غیرت و تعصب‌شان بازی کردند و ثابت کردیم که می‌توانیم هر کاری انجام دهیم. اگر در این زمینه حمایت مسئولان را هم داشته باشیم اتفاقات خوبی را رقم خواهیم زد، ضمن این‌که ثابت کردیم می‌شود از دل فوتبال محلات تیم درست کرد و همان تیم قهرمان ایران شود.

عساکره گفت: ما در این مسیر حداقل انتظار داشتیم برخی مسئولان به صورت تلفنی جویای احوال ما شوند اما متأسفانه این کار را هم انجام ندادند. البته برای یکی از سفرها سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان پولی به ما پرداخت کرد که صرف هزینه رفت و آمدمان به مسابقه شد.

وی خاطر نشان کرد: ما هنوز یک گام دیگر داریم و از الان در اندیشه کسب عنوان قهرمانی در فینال هستیم. ما سهمیه را به دست آوردیم و اکنون مسئولان باید در ادامه مسیر به ما کمک کنند تا بتوانیم یک تیم خوب در شأن تیم فوتبال استان خوزستان تشکیل دهیم و بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم یا اگر هم این مسئله برای مسئولان اهمیتی ندارد مجبور می‌شویم این سهمیه را واگذار کنیم که واقعا حیف است زیرا بیش از ۱۰ سال برای رسیدن به این سهمیه تلاش کردیم. پس از مسئولان می‌خواهیم تیم ولایت اهواز را که با دست خالی این سهمیه را کسب کرده است تنها نگذارند و با پیداکردن یک اسپانسر کمک کنند که ولایت اهواز زنده بماند.

عساکره در پایان گفت: با توجه به این‌که مشخص نیست بازی فینال در کدام شهر برگزار می‌شود ما برای هزینه‌های اعزام تیم حتی پول هم نداریم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار