تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۲۴۸۵۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمان پخش و تکرار سریال های ماه رمضان امسال تلویزیون


امسال نیز همانند سال های پیش تلویزیون برای ماه مبارک رمضان سریال ها و برنامه های ویژه ای تدارک دیده است که از شبکه های مختلف پخش می شوند چهار سریال از سرنوشت 4 ، خوشنام ، مسافران شهر و نجلا 2 مجموعه های تلویزیونی ماه مبارک رمضان است که در حال پخش هستند جزئیات و زمان پخش را در ادامه بخوانید همچنیندانلود آهنگاین سریال ها از طریقموزیک تگامکانپذیر می باشد.

زمان پخش سریال های ماه رمضان

- فصل 4 سریال "از سرنوشت" با کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌ کنندگی اکبر تحویلیان هر شب ساعت 21:15 از شبکه دوم سیما در حال پخش است.

این سریال که سه فصل آن قبل پخش شده بود در این فصل هم با استقبال مخاطبان رو به رو شده است زمان پخش این سریال هر شب ساعت 21:15 و تکرار آن ساعت 5:30 بامداد و 9:20 است.

- سریال طنز "خوشنام" به کارگردانی علیرضا نجف‌ زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی که هر شب در ایام ماه رمضان ساعت 10 شب از شبکه اول سیما پخش می شودتیتراژ انتهایی وآهنگ سریال خوشنامبا صدای سعید شریعت است.

خوشنام دارای 30 قسمت است که ساعات پخش آن ساعت 22 هر شب و تکرار 8:30 صبح و همچنین ساعت 15 روز بعد است.

- سریال نجلا 2 از ابتدای سال جدید پخش آن آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشتکارگردان این سریال خیرالله تقیانی پور با تهیه‌ کنندگی سعید سعدی و آهنگ تیتراژ این سریال با صدای عرفان طهماسبی است.

فصل دوم نجلا در ایام ماه رمضان هر شب ساعت 20 و بازپخش آن روز بعد ساعت 10 صبح و 15:30 بعازظهر برای مخاطبان پخش می‌شود.

-سریال شبکه 5 با نام "مسافران شهر" به کارگردانی مشترک سیروس حسن‌پور و احمد معظمی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری در ایام ماه مبارک رمضان امسالهر شب ساعت 19 از شبکه پنج پخش و تکرار آن ساعت 23 بازپخش می شود.

زمان پخش ویژه برنامه های افطار ماه رمضان

- شبکه یک "دعوت"

ویژه برنامه افطاری شبکه اول سیما دعوت نام دارد این برنامه هر روز ساعت 19 با حضور مهمانانی پخش میشود.

- شبکه دو " آدم های خوب شهر"

این برنامه که از سال 98 میهمان مخاطبان بوده است امسال نیز هر روز یک ساعت قبل از افطار پخش می شوداین برنامه به روایت زندگی انسان‌های خیر می پردازد تیتراز این برنامه تلویزیونی با صدایراغباست.

- شبکه سه "مثل ماه"

مثل ماه همچون چند سال گذشته ویژه برنامه افطاری شبکه سه خواهد بود که با دعوت از مهمانانی در موضوعات مختلف هر روز پخش خواهد شد آهنگ تیتراژ این برنامه با صدای محمد معتمدی می باشد.

:
:
:
آخرین اخبار