تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۲۴۷۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید نماینده لردگان بر تسریع در تصویب طرح ساماندهی کارکنان
 نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای با مطرح کردن طرح عدالت در پرداخت سعی می کنند طرح ساماندهی را به حاشیه ببرند در حالی که بزرگترین سرمایه های کشور را به بهانه شرکتی و امثالهم از حقوق مسلم خود محروم کرده اند که از هیات رئیسه و کمیسیون های تخصصی مجلس، سازمان برنامه و بودجه و دولت می خواهم هر چه سریع تر برای طرح تبدیل وضعیت و امنیت شغلی آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

  حسین بامیری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با شروع به کار دولت سیزدهم، دولت مردمی، کار و کرامت روحی تازه در کالبد جامعه دمیده شد و مردم مجددا امیدواری خود را برای رفع مشکلات و دستیابی به قله های ترقی و عزت باز یافتند.

وی افزود: دولت سیزدهم در چند ماهی که از عمرش می گذرد توانست با عزمی قوی و با پشتیبانی بدنه اجتماعی در مدت کوتاهی، خدمات ارزنده ای به ویژه در حوزه بهداشتی و سلامت مردم انجام دهد و سایه ویروس منحوس کرونا را تا حد زیادی از جامعه کم کند.

نماینده مردم لردگان در مجلس یازدهم حوزه انتخابیه اش عنوان کرد: مردمان این دیار کهن و اصیل در دریافت خدمات همواره در آخر صف قرار داشته و به آنها آنچنان که در شان آنها بوده بها داده نشده است. متاسفانه این رویه در دولت فعلی نیز همچنان ادامه داشته و در عمل اقدام موثری برای بهبود شرایط زندگی و معیشت، اشتغال و ساماندهی نرخ بیکاری برداشته نشده است.

بامیری تذکری به وزیر نیرو داد و گفت: از جدی ترین مشکلات حوزه انتخابیه تامین آب شرب می باشد، به خصوص ۱۵۶ روستایی که با تانکر سیار آبرسانی می شوند. علیرغم بازدید میدانی جنابعالی و قول مساعد و همچنین پیش بینی اعتبار در بودجه ۱۴۰۰ از اعتبارات محرومیت زدایی و صدور دستورات جنابعالی به مدیریت آبفای کشور متاسفانه هیچگونه عملیاتی با رویکرد آبرسانی به مردمان این خطه شاهد نبوده ایم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها همچنین در خصوص احداث سریع‌تر سدهای حوزه انتخابیه به وزیر نیرو تذکر داد و گفت: به بهانه ساخت سد خرسان ۳ بیش از ۴۰ سال است که خواب خوش را از مردم منطقه گرفته اید.

وی پیرامون آزادراه لردگان به خوزستان خطاب به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: اگرچه پروژه ملی است اما نوع نگاه مسئولین در وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه علی الظاهر ملی نیست و بلکه پروژه های غیر ملی و داخلی برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بیان کرد: عده ای با مطرح کردن طرح عدالت در پرداخت سعی می کنند طرح ساماندهی را به حاشیه ببرند در حالی که بزرگترین سرمایه های کشور را به بهانه شرکتی، قراردادی و امثالهم از کلیه حقوق مسلم خود محروم کرده اند. بنابراین از هیات رئیسه و کمیسیون های تخصصی مجلس، سازمان برنامه و بودجه و دولت می خواهم هر چه سریع تر برای طرح تبدیل وضعیت و امنیت شغلی آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار