تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۲۴۴۹۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارت‌های هدیه در دستان نیازمندان ماهشهر و بندرامام
 جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد خوزستان از اهدای 6 هزار کارت خرید کمک معیشتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد

شیبه گفت: با توجه به در پیش بودن عید نوروز و مبعث رسول اکرم (ص) ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  و هفته احسان و نیکوکاری ، توزیع کارت هدیه به نیازمندان و اقشار کم درآمد و محروم شهرستان ماهشهر و بندرامام در دستورکار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه کمک به خانواده‌های نیازمند و محروم عمل به مسئولیت‌های اجتماعی سازمان محسوب می‌شود، افزود: بر همین اساس صبح امروز چهار هزار عدد کارت هدیه 10 میلیون ریالی به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل داده شد.
به توزیع برابر و عادلانه کارت‌های هدیه بین کمیته امداد امام خمینی بندر ماهشهر و بندرامام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: ان شاءالله با همت و تلاش کارکنان کمیته امداد، هدایای مذکور در آستانه عید نوروز به دست نیازمندان تحت حمایتی می‌رسند.
کارت معیشتی می تواند تا حدودی برخی نیازهای مردم را تامین کند. کارت معیشتی هدیه ای از طرف کمیته امداد است. کارت معیشتی به مددجویان تحت پوشش کمیته تعلق می گیرد. کارت معیشتی هدیه نوروزی است.
جمال شیبه گفت: این کارت ها از محل اعتبارات شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه افتصادی پتروشیمی با همت مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تامین اعتبار شده است.
مدیرکل  کمیته امداد خوزستان: برای رسیدگی به همه مددجو‌ها باید همه پای کار بیایند و همه مجموعه‌ها در جهت قانون باید در وظایف فرهنگی اجتماعی خود فعال باشند.
:
:
:
آخرین اخبار