تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۲۴۴۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحریم‌ها بر اثر مقاومت مردم شکستند/جنگ رسانه‌ای علیه ایران آغازشد
  نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکست سیاست‌های تحریمی آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا ملت ایران را نشانه گرفته و مقاومت پاسخ داده و آمریکا به شکست اعتراف کرد.

  آیت الله عباس کعبی عصر امروز پنجشنبه در جلسه تدبر با قرآن جبهه پایداری خوزستان اظهار کرد: دشمن علیه انقلاب اسلامی جنگ ترکیبی و چندجانبه شروع کرده است.

وی افزود: دشمن علاوه بر جنگ و تحریم اقتصادی، جنگ ادراکی و رسانه‌ای را با صرف میلیاردها دلار شروع کرده که متأسفانه در داخل نیز برخی با آنها همراهی می‌کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در این شرایط به تعبیر رهبری انقلاب نباید در موضع دفاع قرار بگیریم بلکه به شکل تهاجمی علیه دشمن باید عملیات پدافندی داشته باشیم.

وی گفت: برای مقابله با حملات دشمن باید جهاد عظیم تبیین را همه جانبه انجام داد و مانع از تحریف واقعیات انقلاب و دستاوردهای انقلاب از سوی دشمن شد.

وی تاکید کرد: حضرت زینب (س) الگوی کامل جهاد تبیین است که در برابر دیکتاتور رسانه‌ی بنی امیه ایستادگی و حقیقت کربلا را بیان کرد و زیبایی‌های عاشورا را نشر داد.

آیت الله کعبی گفت: ایران اکنون در عرصه‌های مختلف دستاوردهای قابل اعتنای زیادی دارد و با وجود فشارهای فلج کننده اما حرکت انقلاب رو به جلو است و حتی در عرصه‌های اقتصادی نیز در بسیاری از شاخص‌ها موفق بودیم ولی دشمن اجازه نمی‌دهد این واقعیات بیان شود. تحریف و وارونه جلوه دادن این پیشرفت‌ها در دستور کار جدی دشمنان است.

وی با اشاره به شکست سیاست‌های تحریمی آمریکا علیه ملت ایران گفت: آمریکا ملت ایران را نشانه گرفته و مقاومت پاسخ داده و آمریکا اکنون معترف به شکست سیاست‌های تحریمی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: کشور مخالف مذاکره نیست ولی در دوره قبل دولت اعتدالی از موضع ضعف و اینکه آمریکا کدخدا است مذاکره می‌کرده و با وجود نرمش قهرمانانه هیچ دستاوردی حاصل نشد ولی در این دولت همان طور که رئیس جمهور انقلابی و مردمی تاکید داشتند نگاه مردم به وین و مذاکره نیست و ما به داخل نگاه داریم.

وی تاکید کرد: امید بستن به دشمن در دولت قبل شکل گرفت که فرصت توسعه از کشور گرفته شد و دولت اعتدالی تصور می‌کرد با خندیدن می‌تواند ۶ ماهه مشکل را حل کند ولی باید به دنبال خنثی سازی و عبور از تحریم‌ها باشیم.

آیت الله کعبی افزود: امروز مقاومت اصلی ترین گزینه ملت‌های منطقه است و می‌بینیم که حزب الله در حال تکثر است و به مرحله‌ای رسیده که قادر به ساخت پهپاد است.

وی با اشاره مسائل استانی بیان کرد: دولت برای رسیدن به اهداف خود باید در زمینه انتصابات سرعت بیشتری به کار گیرد و میدان را به جوانان مؤمن و انقلابی دهد و در خوزستان نیز این انتظار وجود دارد زیرا برخی دخالت‌ها این روند را کُند کرده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دولت برای توسعه خوزستان برنامه‌های جدی و مهمی دارد و به طور مثال ۲ هزار و ۵۰۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای فاضلاب و طرح الغدیر تخصیص داده است.

وی ادامه داد: دولت برای ارتقای امنیت استان طرح‌های مناسب فرهنگی، رسانه‌ای و امنیتی دیده است و به ویژه در بخش مرزها که به دلیل ناامنی در کشور عراق نیاز به تدبیر بیشتری است.

وی با به اشاره تحرک‌های مناسب اقتصادی دولت سیزدهم گفت: بیش از ۱۰۸ کارخانه نیمه تعطیل با دستور و نظارت رئیس جمهور راه اندازی شدند.

این عضو خبرگان با اشاره به مأموریت جبهه پایداری در تربیت نیروی انقلابی گفت: انسان‌های پیشتاز و جان بر کف با روحیه دفاع مقدس و بسیج باید وارد میدان شوند و میدان داری کنند.

وی با انتقاد از برخی اختلافات در بین جریان‌های سیاسی افزود: نزاع درون نیروهای انقلابی سر پست و مقام یک آفت ناپسندی است که باید به فکر جهادی عمل کردن و خدمت مخلصانه برای انقلاب باشیم و این گونه نزاع‌های بیهوده انرژی جریان انقلابی را تحلیل می‌برد.

وی گفت: جوانان پیشتاز و محور اصلی بیانیه گام دوم انقلاب هستند و باید وارد میدان شوند و اجازه ندهند آرمان‌های انقلاب مورد خدشه واقع شود و الگوی این کار مکتب شهید سلیمانی است.

آیت الله کعبی تاکید کرد: جریان‌های مؤمن انقلاب به ویژه این جریان مومنانه علاوه بر خودسازی درونی بر پایه ایمان و توکل باید با سایر جریان‌های انقلابی هم افزایی کنند.

وی با اشاره به درگذشت آیت سید خضر موسوی در خوزستان گفت: آیت الله موسوی یکی از روحانیون برجسته هم در دفاع انقلاب و هم در همراهی با نظام پای صحنه بودند و یکی از حلقه‌های وصل عشایر با نظام بودند.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: جنگ ، جنگ رسانه‌ای
:
:
:
آخرین اخبار