تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۲۴۲۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاوره خانواده تلفنی

 

مشاوره خانواده تلفنی آنلاین به صورت 24 ساعته با بهترین مشاوران روانشناس خانواده در سامانه مشاوره آنلاین گوش شنوا که اختلالات سلامت روان در ایران رایج است و سالانه ده ها هزار ایرانی را تحت تأثیر قرار می دهد.

اگر به دنبال شماره مشاور خانواده هستید ، گوش شنوا را بخاطر بسپارید

با این حال تنها کسری از این افراد تحت درمان قرار می گیرند. بدون درمان، اختلالات سلامت روان می تواند به نقطه بحرانی برسد.

برخی از نمونه‌های بحران سلامت روان عبارتند از افسردگی، ضربه، اختلالات خوردن، سوء مصرف الکل یا مواد، خودآزاری و افکار خودکشی.

مشاوره خانواده تلفنی می تواند به شما کمک کند تا اگر مشکوک هستید که یکی از دوستان یا اعضای خانواده دچار بحران عاطفی شده است، کمک شما می تواند تفاوتی ایجاد کند.

شماره تماس مشاوره خانواده تلفنی

یکی از رایج ترین نشانه های بحران عاطفی، تغییر واضح و ناگهانی در رفتار است. برخی از نمونه ها عبارتند از:

نادیده گرفتن بهداشت شخصی. تغییر چشمگیر در عادات خواب، مانند بیشتر خوابیدن یا خوب نخوابیدن. افزایش یا کاهش وزن. کاهش عملکرد در محل کار یا مدرسه. تغییرات مشخص در خلق و خوی مانند تحریک پذیری، عصبانیت، اضطراب یا غمگینی. کناره گیری از فعالیت ها و روابط معمولی.

گاهی اوقات، این تغییرات به طور ناگهانی و آشکار اتفاق می افتد. رویدادهایی مانند مشکلات خانوادگی ، بلایای طبیعی یا از دست دادن شغل می توانند در مدت زمان کوتاهی بحران ایجاد کنند.

با این حال، اغلب، تغییرات رفتاری به تدریج رخ می دهد. اگر چیزی برای عزیزتان درست به نظر نمی‌رسد، به چند هفته یا چند ماه گذشته فکر کنید و علائم تغییر را در نظر بگیرید.

منتظر نباشید تا نگرانی های خود را مطرح کنید. همیشه بهتر است زودتر مداخله کنید، قبل از اینکه ناراحتی عاطفی عزیزتان به یک وضعیت اضطراری تبدیل شود. اگر احساس می کنید چیزی اشتباه است، احتمالاً حق با شماست.

بهترین مشاور حل مشکلات خانوادگی

یک گوش شنوا قرض بگیر

اگر مشکوک هستید که عزیزتان دچار بحران سلامت روانی شده است، تماس گرفتن اولین قدم برای ارائه کمکی است که او برای بهبودی نیاز دارد. به روشی حمایتی و بدون قضاوت بنشینید و صحبت کنید.

ممکن است مکالمه را با یک دعوت معمولی شروع کنید: "بیا صحبت کنیم. اخیراً شبیه خودت نیستی. آیا چیزی در حال وقوع است؟

گوش شنوا می تواند به شما کمک کند تا مشکلات روانشناسی خود را با بهترین مشاوران مطرح کنید.

آرام بمانید و بیشتر گوش دهید تا صحبت کنید. به فرد مورد علاقه خود نشان دهید که می توان به شما اعتماد کرد و بدون قضاوت از او حمایت کرد.

هنگام بحث درباره نگرانی های خود، به حقایق پایبند باشید و سعی نکنید سرزنش یا انتقاد نکنید.

به دنبال مشاور روانشناس حرفه ای باشید

تماس گرفتن می تواند به دوستان یا اعضای خانواده شما کمک کند تا بحران عاطفی را کنترل کنند. بهترین مشاوره آنلاین که اما کمک حرفه ای بهترین راه برای رسیدگی کامل به یک مشکل سلامت روان و کنترل آن مشکل است.

مشاوره روانشناسی خانواد

مشاوره روانشناسی قبل از ازدواج

مشاوره روانشناسی کودک

می توانید توضیح دهید که روانشناسان آموزش های تخصصی دارند که آنها را در درک و درمان مشکلات پیچیده عاطفی و رفتاری متخصص می کند.

این آموزش به ویژه زمانی که یک اختلال عاطفی به سطوح بحرانی رسیده است بسیار مهم است.

شما برای حل مشکلات خانوادگی می بایست درباره آن صحبت کنید، با حرف نزدن درباره مشکلات خنواده می تواند آن را به راحتی در گام اول حل کنید.

مشاور روانشناس خانواده 24 ساعته

روانشناسان از تکنیک های آزمایش شده علمی استفاده می کنند که فراتر از صحبت کردن و گوش دادن است. آنها می توانند ابزارها و مهارت هایی را برای مقابله با مشکلات، مدیریت استرس و کار در جهت اهداف به مشتریان خود آموزش دهند.

برای کمک به فرد مورد علاقه خود در یافتن یک روانشناس برای صحبت کردن، ممکن است او را تشویق کنید که با ارائه دهنده مراقبت های اولیه خود در مورد منابع موجود سلامت روان در جامعه شما صحبت کند.

اگر محل کار شما یک برنامه کمک به کارمند دارد، می تواند یک منبع مفید و خدمات ارجاعی باشد. همچنین می توانید با استفاده از سرویس یاب روانشناس ، یک روانشناس در منطقه خود پیدا کنید.

نگرانی در مورد خودکشی یا خودآزاری یا تهدید به آسیب رساندن به دیگران

هیچ بحران عاطفی فوریتر از افکار و رفتار خودکشی یا تهدید به آسیب رساندن به شخص دیگری نیست. اگر مشکوک هستید که یکی از نزدیکانتان به فکر آسیب زدن به خود یا خودکشی است، منتظر مداخله نباشید.

مطرح کردن این موضوع مشکلی است، اما بحث درباره خودکشی این ایده را در ذهن کسی قرار نمی دهد. در واقع، غیرعادی نیست که فردی به طور خلاصه به خودکشی فکر کرده باشد.

زمانی غیرعادی می شود که فردی شروع به خودکشی به عنوان تنها راه حل مشکلات خود بداند.

اگر متوجه شدید یا مشکوک هستید که یکی از عزیزانتان در فکر آسیب رساندن به خود است، یا در حال توسعه یک برنامه است، یک اورژانس است.

در صورت امکان، او را برای رسیدگی فوری به اورژانس ببرید. کارکنان پزشکی در اورژانس می توانند به شما کمک کنند تا با بحران مقابله کنید و عزیزتان را ایمن نگه دارید.

اگر فکر می کنید فردی قصد خودکشی دارد یا به دیگری آسیب می رساند، او را تنها نگذارید. اگر او به دنبال کمک نیست یا با یک مشاور تماس نمی گیرد،شما به عنوان یک دوست همراه او باشید.

مشاوره خانواده آنلاین 24 ساعته در سامانه گوش شنوا. اگر نگران وضعیت روانی یا ایمنی شخصی یکی از عزیزان هستید و نمی توانید او را به اورژانس ببرید، می توانید با یک مشاور ماهر با شماره تلفن 02162999042 تماس بگیرید.

اگر نگران یکی از عزیزانتان هستید، آن را به تعویق نیندازید. شما می توانید در کمک به دوستان یا اعضای خانواده خود برای بازگشت به سلامت روان تفاوت ایجاد کنید.

:
:
:
آخرین اخبار