تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۴۱۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۶ واحد مسکونی برای مددجویان بخش سوسن ایذه ساخته شد
 رئیس کمیته امداد امام (ره) بخش سوسن شهرستان ایذه گفت:۲۶ واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال احداث شد.

  محمد محمدی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره)  مسئله تامین مسکن مددجویان و نیازمندان را مورد توجه ویژه قرار داده و در کنار سایر خدمات خود در راستای تامین مایحتاج و نیازهای ضروری نیازمندان موردحمایت در امر کمک به ساخت همچنین تعمیر مسکن آن‌ها فعالیت و خدمات ارزنده ای را انجام داده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش سوسن گفت: اقدامات خوبی در زمینه مسکن مددجویان در بخش سوسن انجام گرفته است که شامل احداث، تکمیل و تعمیر مسکن مددجویان نیازمند و تحت حمایت این نهاد بوده است. 

وی افزود: در بحث تعمیر مسکن مددجویی نیز با شناسایی مددجویان نیازمند ۱۳ واحد مسکونی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال مرمت شد.

محمدی با اشاره به اینکه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان زیر پوشش این نهاد با اقدام های مختلف از جمله ایجاد اشتغال در دست اقدام است گفت:  ۱۴۰ فقره ‌تسهیلات در قالب وام های  کارگشایی و اشتغال زایی به اعتبار بالغ بر هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش سوسن ایذه با اشاره به آموزش ۱۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد افزود: این آموزش ها شامل آموزش های مهارتی، اشتغال زایی، فنی حرفه ای و صنایع دستی و خانواده بوده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار