تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۲۴۱۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز:
خودروهای سبک روز هوای پاک نیم بها در اهواز معاینه فنی می‌شوند
 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز گفت : تمام مراکز معاینه فنی خودروهای سبک کلانشهر اهواز در روز ۲۹ دی‌ماه به مناسبت روز ملی هوای پاک با ۵۰ درصد تخفیف خدمات ارایه می‌کنند.

 علی بنی عگبه روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: در راستای گرامیداشت  روز ملی هوای پاک با هماهنگی انجام شده با مراکز معاینه فنی خودروهای سبک در کلانشهر اهواز مقرر شده تا این مرکز در روز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه با تخفیف ۵۰ درصدی به مراجعان خدمات ارایه کنند.

وی با بیان اینکه معاینه فنی خودروها می تواند در کاهش آلودگی هوا موثر باشد افزود: از آنجا که یکی از منابع مهم آلودگی هوا در شهرها تردد خودروهای معیوب می باشد، ضروری است با انجام معاینه فنی نواقص خودروها را برطرف کرد.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان نیز در گفت وگویی گفت: به منظور بررسی عملکرد مراکز معاینه فنی خودروها در استان مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

سیروس کریمی افزود: این بازدیدها به منظور ارتقای سطح کیفی عملکرد مراکز معاینه فنی خودروها است و مراکزی که بهترین عملکرد را داشته باشند به عنوان مراکز برتر معاینه فنی معرفی می شوند.

وی با تاکید بر سهم بالای خودروها در افزایش آلایندگی هوا گفت: مراکز معاینه فنی و الزام خودروها به رعایت استانداردهای زیست محیطی نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا به ویژه در کلانشهرها دارد.

۲۶ مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در ۲۱ شهرستان خوزستان وجود دارد که از این تعداد هفت مرکز در شهر اهواز قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار