تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۳۹۸۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه بازیکن نفت آبادان بازی برابر آلومینیوم اراک را از دست دادند
  مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: سه بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت به دیدار برابر آلومینیوم اراک نمی‌رسند و این بازی را از دست دادند.

بهنام سراج  اظهار داشت: فردا ( چهارشنبه) در یکی از حساس‌ترین و دشوارترین دیدارهای لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک در ورزشگاه تختی آبادان هستیم این تیم در خط دفاعی بسیار سخت کوش است و سخت گل می‌خورد.

وی افزود: در این دیدار محمد بختیاری و فرزاد جعفری ۲ مدافع میانی و کناری تیم صنعت‌نفت به دلیل مصدومیت به بازی نمی‌رسند و شانس حضور در ترکیب تیم در برابر آلومینیوم را از دست دادند.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: رضا جبیره مهاجم این تیم نیز که دیدار قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود سومین بازیکن مصدوم و غایب صنعت نفت آبادان در این دیدار حساس خواهد بود.

سراج بیان کرد: دیگر بازیکنان با شرایط خوب جسمانی در اختیار کادر فنی هستند که با نظر سرمربی درون ترکیب قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: کسب سه امتیاز این دیدار هدف اصلی بازیکنان و مجموعه تیم است هر چند با حریفی مقتدر و مدعی باید بازی کنیم ولی در آبادان کار برای حریفان سخت است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد فردا چهارشنبه از هفته دوازدهم این مسابقات میزبان آلومینیوم اراک است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار