تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۳۹۸۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش می‌کنیم تیم اپه خوزستان قهرمان شود/ قراردادها خنده‌دار هستند!
   سرمربی تیم شمشیر بازی هیات خوزستان با بیان این‌که در لیگ برتر آقایان تقریبا پنج تیم بسیار قوی حضور دارند، گفت: در اسلحه اپه هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد ولی ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم.

میثم شجاعی  در خصوص دومی خوزستان در دور رفت لیگ برتر شمشیربازی کشور در اسلحه اپه، اظهارکرد: خوزستان در رشته شمشیربازی استانی با کیفیت و پیشینه‌داری است و در واقع اولین استانی بود که در زمان گذشته پیشکسوتان خوبی در رشته شمشیربازی داشت. اما متاسفانه سال‌ها است که خوزستان نتوانسته کیفیت لازم را ارائه دهد، البته از سال گذشته که آقای روشن‌پور ریاست هیات شمشیربازی خوزستان را بر عهده گرفت واقعا تحول خیلی خوبی در هیات استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: نسل جدید با تفکر جدید به شمشیربازی خوزستان تزریق شده است و خوشبختانه امسال برای اولین بار نیز در لیگ برتر تیم‌داری کردند. تیم بسیار خوبی داریم که خوشبختانه در دور رفت به عنوان دومی دست پیدا کرد، البته اگر یکی از شمشیربازان تیم مصدوم نمی‌شد طبیعتا در دور رفت اول می‌شدیم. امیدواریم در دور برگشت تیم‌ها را شکست دهیم و مقام قهرمانی را کسب کنیم.

سرمربی تیم شمشیر بازی هیات خوزستان گفت: امسال خوزستان هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان تیم‌داری می‌کند که مسابقات لیگ برتر بانوان از چندر روز دیگر آغاز می‌شود و تیم‌مان گزینه اول برای کسب مقام قهرمانی است زیرا بهترین بازیکنان را داریم، ضمن این‌که نفراتی از نسل جدید خوزستان نیز تیم را همراهی می‌کنند و می‌توانند از تجربیات بازیکنان با تجربه و ملی‌پوش تیم استفاده کنند و این نیز قطعا به نفع آینده شمشیربازی خوزستان است.

وی خاطر نشان کرد: در لیگ برتر آقایان تقریبا پنج تیم بسیار قوی داریم که امکان دارد هر تیم بر تیم دیگری غلبه کند. در اسلحه اپه هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد و نمی‌تواند بگوید که قطعا قهرمان می‌شود ولی ما تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم. تیم فولاد مبارکه بسیار قوی بسته شده است و ما در نتیجه بسیار نزدیک و اختلاف یک امتیازی مسابقه را به این تیم واگذار کردیم. البته اگر بازیکن‌مان مصدوم نمی‌شد قطعا این تیم را شکست می‌دادیم. همچنین تیم یزد و مازندران هم قوی هستند.

شجاعی بیان کرد: در تیم‌مان یک ورزشکار خوزستانی داریم که در اردوی تیم‌ملی نوجوانان نیز همراه ما بود که بسیار خوب و آینده‌دار است. او تا دو سال دیگر می‌تواند در این رده سنی در تیم‌ملی باشد و حتی سال آینده می‌تواند عضو ثابت تیم‌ملی شود و شانس کسب مدال طلای آسیا باشد، البته به شرطی که کار هیات به همین صورت توسط آقای روشن‌پور که عملکرد بسیار خوبی دارد پیش برود. کمترین رییس هیاتی را با تفکر آقای روشن‌پور در استان خوزستان دیده‌ام.

وی درباره کیفیت لیگ برتر نیز گفت: در دو سال اخیر که آقای وحدانی به عنوان دبیر فدراسیون مشغول به فعالیت است واقعا کیفیت برگزاری تیم بالا رفته است اما از نظر قرادادهای مالی، قرادادها در شان لیگ برتر و بازیکنان ملی‌پوش نیست. گفتن رقم قراردادها واقعا خنده‌دار است. سال گذشته مربی تیم دانشگاه آزاد بودم ولی تنها 30 درصد از مبلغ ناچیز قراردادمان را دریافت کردیم و مابقی آن پرداخت نشد. جالب است که امسال هم خیلی قشنگ در لیگ شرکت کرده‌اند و فدراسیون هم با حضور آن‌ها موافقت کرده است، در حالی که وقتی تیمی به تعهدات خود عمل نکرده است نباید به آن اجازه حضور در لیگ را بدهند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار