تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۲۳۹۱۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی خلیج فارس ماهشهر:
گفته بودم روز سختی برای هوادار رقم می‌زنیم
 سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر پس صعود به یک هشتم نهایی جام حذفی با برتری مقابل تیم هوادار گفت: برای اولین بار در تاریخ فوتبال بندرماهشهر این اتفاق افتاد که یک تیم لیگ برتری شکست بخورد و برود.

  موسی قنواتی، سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر پس از صعود تیمش به یک هشتم نهایی جام حذفی با شکست تیم لیگ برتری هوادار، اظهارکرد: از هفته گذشته نقاط ضعف و قوت تیم هوادار را بررسی کرده بودیم و همین باعث شد امروز این اتفاق خوب رقم بخورد. تمام روزنه‌ها را بستیم تا حریف نتواند برنامه ای که در دستور کار داشت انجام دهد.

وی بیان کرد: با تعویض هایی که انجام دادیم توانستیم در نیمه دوم به خواسته مان برسیم. باید تبریک جانانه به هواداران بگویم که امروز تیم ما را یاری کردند. برای اولین بار در تاریخ فوتبال بندرماهشهر این اتفاق افتاد که یک تیم لیگ برتری شکست بخورد و برود. هوادار در دو، سه هفته یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بود اما امروز مقابل ما هیچ موقعیتی نداشت و با هدفی که داشتیم به خواسته‌مان رسیدیم و شادی را به مردم بندر ماهشهر تقدیم کردیم.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر گفت: از نماینده مردم شهرستان در مجلس که تا امروز نیز لطف او شامل حال تیم ما شده است و فرماندار و پتروشیمی هایی که در منطقه حضور دارند می خواهند کنارمان باشند و کمی بیشتر به ما کمک کنند. این تیم مردمی است. ابن برد را به مسئولانی از جمله آقای عسکری مدیرعامل باشگاه تقدیم می کنم.

وی بیان کرد: بازیکنانم جنگیدند و تلاش کردند تا ابن اتفاق افتاد. گفته بودم که جام حذفی، جام شگفتی‌هاست و روز سختی را برای تیم هوادار رقم می‌زنیم که این اتفاق افتاد. امیدوارم در ادامه به همین صورت دل هواداران را شاد کنیم. همچنین عاجزانه خواهش می کنم به تیم هایی به ویژه خصوصی کمک شود تا در این فوتبال حقمان را بگیریم.

قنواتی درباره داوری هم گفت: داوری خیلی خوب و با کلاس بود و از او تشکر می کنم. از این داور می توان بیشتر این ها شنید.

وی عنوان کرد: از این که تماشاگران نتوانستند در ورزشگاه بمانند ناراحت شدم زیرا با تمام توان آمده بودند تا تیم شهر خود را حمایت کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار