تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۲۳۹۰۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیدعباسی: تاجدار هنوز به کادر فنی ما اضافه نشده است
 سرمربی شهرخودرو اظهار کرد که هنوز تاجدار به کادر فنی تیمش اضافه نشده و تحت قرارداد تیم فوتبال نود ارومیه است.

  داوود سیدعباسی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو یک‌شنبه شب بعد از صعود تیمش به مرحله بعد جام حذفی فوتبال ایران و شکست استقلال ملاثانی در این مرحله اظهار کرد: شروع خوبی در این دیدار نداشتیم و در نیمه اول مشکلات زیادی داشتیم. این برای استقلال ملاثانی که تیم سخت‌کوشی است، برای ما قابل پیش‌بینی بود. در نیمه دوم و وقت اضافه تیم برتر زمین بودیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم و تنها از ۲ فرصت خود استفاده کردیم. استقلال هم روی تک موقعیت خود بهخ گل رسید.

وی ادامه داد: نکته مثبت این دیدار، واکنش به موقع بازیکنان ما بعد از خوردن گل بود که امید خود را از دست ندادند و سریع به بازی برگشتند. بسیاری از توپ‌های ما به گل نرفت. اگر شما موقعیت درست نکنی و ببری، می توان گفت پیروزی اتفاقی بوده اما موقعیت‌های زیادی داشتیم و این نشان می‌دهد که روند ما درست است.

سرمربی شهرخودرو درباره داوری گفت: داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت و اصلا صحنه خاصی در بازی اتفاق نیافتاد اما تذکرهای زیاد داور، بازی را کند کرده بود و همین ما را اذیت می‌کرد.

سیدعباسی درباره دیدار با استقلال تهران در لیگ برتر نیز گفت: ما بازیکنان خوبی در خط هافبک داریم. وقتی چنین فاکتوری را بازیکنان‌مان دارند، سعی می کنیم روی آن کار کنیم و سعی می کنیم مقابل استقلال هم این موضوع را تقویت کنیم. ما بعد از دیدار با استقلال به تهران برمی‌گردیم تا با پیکان بازی کنیم و بعد از آن هم سعی می‌کنیم تیم را برای آینده جمع کنیم. ما به کمک استان نیاز داریم و تنهایی نمی‌توانیم کار را پیش ببریم.

او درباره مشورت‌هایی که تاجدار، سرمربی مستعفی نود ارومیه به گرایلی، مربی شهرخودرو در طول بازی می‌داد، گفت: تاجدار عضو باشگاه ما نیست و تحت قرارداد نود ارومیه است و اگر هم صحبتی با گرایلی در طول بازی داشته، مشورت بوده است. آقای تاجدار کاپیتان و مربی من بوده و مربی خوش‌فکری هم هست اما تحت قرارداد نود ارومیه است و ما هنوز صحبتی نه با نود ارومیه داشته‌ایم و نه با این مربی.

هم‌چنین ابراهیم اشکش، سرمربی استقلال ملاثانی در ادامه این نشست خبری بیان کرد: بازی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم که در نهایت شهرخودرو پیروز این دیدار جذاب شد. امیدوارم هر دو تیم در ادامه مسیر خود موفق باشند.

وی درباره شرایط تیمش در لیگ یک گفت: امسال در لیگ هم عملکرد خوبی داشته‌ایم و در ۱۲ بازی گذشته، صحنه‌های مشکوکی برای ما پنالتی گرفته نشده است و این در حالی است که برای رقیبان ما در لیگ یک، پنج یا شش پنالتی گرفته‌اند. هم‌چنین خواست خدا بوده که توپ‌های ما وارد گل نشده و یا با بی‌دقتی بازیکنان موقعیت‌ها از دست رفته است.

اشکش خاطرنشان کرد: داور این دیدار نیز انسان پاکی است، اما در یک صحنه مشکوک به پنالتی خطای هند از بازیکنان شهرخودرو رخ داد که از چشم داور پنهان ماند، اما جای گله‌ای وجود ندارد.

او گفت: عملکرد بازیکنان در این دیدار نوید یک شرایط خوب از تیم ما را می‌دهد که از دیدار با سایپا بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. تیم ما بدون تمرینات پیش فصل در مسابقات حاضر شده و در حال حاضر به هماهنگی خوبی دست پیدا کرده‌ایم که امیدوارم در ادامه روز به روز بهتر شویم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار