تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۳۷۹۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرقت بیش از 9 هزار درب منهول فاضلاب از ابتدای سال 1400 در استان خوزستان

 
مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: بیش از 9 هزار درب منهول فاضلاب از ابتدای سال 1400 در استان خوزستان سرقت رفته است.
 
به گزارش خوزنیوز و به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا کرمی نژاد در جلسه ای با حضور سرهنگ عیدی رییس پلیس پیشگیری با اشاره به سرقت درب های منهول در خوزستان اظهار داشت: سرقت بیش از 9 هزار درب منهول فاضلاب از ابتدای سال جاری موجب خسارتی بیش از 15  میلیارد تومانی به شرکت آب و فاضلاب خوزستان داشته است.
 
وی افزود: نگرانی ما فقط از افتادن کودکان در شبکه فاضلاب است که این سرقت ها از یک طرف موجب نارضایتی مردم و از طرف دیگر موجب خسارت به آبفا می شود.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: وقتی در خیابان های اهواز بازدید میکنم و میبینم درب منهول سرقت رفته و به جای آن تایر یا درخت گذاشته اند موجب ناراحتی ما می شود، مردم باید بدانند ما سریعا درب منهول جدید را نصب می کنیم اما باز هم مشکلاتی برای مردم و آبفا ایجاد می شود.
 
وی سرقت درب‌های منهول فاضلاب را از مشکلات عمده در استان دانست و گفت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان با این معضل جدی روبه رو است که تبعات فراوانی را در پی داشته است.
 
 
کرمی نژاد با اشاره به مهمترین مشکلات به وجو‌د آمده از سرقت درب منهول گفت: سرقت درب منهول می تواند هم خسارت مالی و جانی، خطر سقوط کودکان و سالمندان، ایجاد تصادف و ترافیک و آسیب به شبکه دفع فاضلاب می باشد که ما نیاز به همکاری مردم و همیاری نیروهای انتظامی را داریم.
 
وی با بیان اینکه گرفتگی فاضلاب هزینه بر و مشکل زا خواهد بود، افزود: ورود زباله و نخاله در لوله های دفع فاضلاب، منجر به گرفتگی سخت مسیر می شود.
 
مدیر عامل آبفا خوزستان تصریح کرد: متاسفانه ما در استان درب منهول آهنی و چدنی را تبدیل به کامپوزیت کردیم اما باز هم شاهد سرقت این درب های منهول هستیم، چرا که این درب منهول اصلا ارزش بازیافت ندارد اما باز هم سرقت می شود.
مدیر عامل آبفا خوزستان خاطر نشان کرد: در حال خریداری ۱۰ هزار درب منهول کامپوزیت هستیم که بزودی خریداری و در استان درحال اماده باش نگهداری نمایم.
:
:
:
آخرین اخبار