تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۲۳۷۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهار خطه کردن جاده های استان در مسیرهای منتهی به چهارمحال و بختیاری و گچساران در دستور کار قرار دارد
 استاندار خوزستان گفت: بر اساس مصوبات دولت ۲ راه اصلی برای استان در نظر گرفته شده است یکی از این جاده ها به سمت چهار محال بختیاری است که استان را به استان های مرکزی وصل نموده و دیگری مسیر سمت گچساران است که خوزستان را به استان های شرقی کشور متصل می کند.

 به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان نشست شورای راهبری کاهش تصادفات استان روز دوشنبه به ریاست دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: وزارت نفت امسال تقبل کرده که ۲ هزار میلیارد تومان در اختیار خوزستان قرار دهد.

وی افزود: همچنین این اعتبار برای ۲ سال آینده تا ۵ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

استاندار خوزستان اظهار داشت: بر اساس مصوبات دولت ۲ راه اصلی برای استان در نظر گرفته شده است یکی از این جاده ها به سمت چهار محال بختیاری است که استان را به استان های مرکزی وصل نموده و دیگری مسیر سمت گچساران است که خوزستان را به استان های شرقی کشور متصل می کند.

خلیلیان افزود: با چهار خطه کردن جاده های خوزستان به چهارمحال و بختیاری و گچساران تحول چشمگیری در حوزه راه های استان ایجاد خواهد شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در خصوص انسداد پل ششم و ضرورت بازگشایی آن برای عبور خودروهای سبک اگر امکان تردد ماشین های سبک از پل ششم وجود دارد این موضوع در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد تا شهروندان بتوانند از مسیر پل ششم استفاده کنند.

خلیلیان بیان کرد: افزایش پارکینگ‌های درون شهری، استفاده از فضای پارکینگ‌های دستگاه ها و ادارات در هسته مرکزی شهر و مواردی که ترافیک شهری را تسهیل می‌کند باید در کارگروه بررسی شده و اقدامات لازم در این راستا انجام شود.


:
:
:
آخرین اخبار