تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۳۷۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ملی‌پوش آبادانی وزنه‌برداری: هدفم قرار گرفتن روی سکو مسابقات جهانی است
  ملی پوش وزنه‌برداری دسته ۹۶ کیلوگرم گفت: کسب نشان در مسابقات جهانی دشوار است ولی تلاشم برای رفتن روی سکو در این مسابقات خواهد بود.

سید ایوب موسوی  ایرنا بیان کرد: تمرین‌های سختی را در چند ماه گذشته برای رسیدن به فرم مناسب در کنار دیگر ملی‌پوشان انجام دادم و اکنون در شرایط مناسب جسمانی قرار دارم.

وی افزود: سطح مسابقات جهانی نسبت به مسابقات آسیایی بسیار بالاتر است و باید در این رقابت‌ها با بزرگان جهان جنگید هر چند وزنه برداران ایرانی همیشه جزو بهترین‌ها بوده‌اند.

ملی پوش وزن ۹۶ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران گفت: برای کسب نشان در این مسابقات انگیزه بالایی دارم و تمام تلاشم برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی جهان است.

موسوی بیان کرد: حریفان قدری در وزن ۹۶ کیلوگرم حضور دارند که کار را برای کسب نشان سخت می‌کنند اما پس از ماه‌ها تمرین فقط کسب نشان مسابقات می‌تواند زحمات را جبران کند.

وی ادامه داد: با شناخت کامل نسبت به حریفان وارد مسابقات جهانی خواهیم شد هر چند حریفان نیز برای کسب عنوان و نشان پای به مسابقات خواهند گذاشت.

موسوی افزود: با توجه به تجربه‌ای که در مسابقات قبلی جهانی دارم در مسابقات این دوره به مصاف حریفان خواهم رفت تا نشان نقره را به نشان خوش رنگ‌تر برای کشورم تبدیل کنم.

رییس هیات وزنه برداری آبادان نیز گفت: سید ایوب موسوی از افتخارات وزنه برداری ایران است که می‌تواند در مسابقات جهانی افتخارآفرینی کند.

رضا درویش بیان کرد: موسوی از وزنه برداران آینده‌دار ایران است که با توجه به آمادگی بالا در مسابقات جهانی امسال جزو مدعیان کسب عنوان خواهد بود و کسب عنوان در این مسابقات برگ زرینی در ورزش استان خوزستان به ویژه آبادان خواهد بود.

سید ایوب موسوی موفق به کسب نشان نقره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ شد.

همچنین کسب نشان نقره یکضرب و نشان طلای دو ضرب آسیا و در مجموع کسب مقام دوم و نشان نقره آسیا حاصل تلاش او در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ بوده‌ است.

وی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ به مقام سوم مجموع رسید که با مثبت شدن دوپینگ نفر دوم به نشان نقره رسید.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان از ۱۶ آذر در تاشکند ازبکستان آغاز می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار