تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۲۳۷۶۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروژه‌های شهری و روستایی در دشت آزادگان در آستانه بهره برداری
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت پروژه‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه را تشریح کرد.
  قاسم ساعدی، نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه و نایب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین وضعیت پروژه‌های شهری و روستایی در مناطق مختلف حوزه انتخابیه گفت: سالن چند منظوره ایثار با اعتباری معادل ۲۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی بازسازی شده است.

او با اشاره به احداث چمن مصنوعی فجر با ۷ میلیارد ریال اعتبار ملی، بازسازی چمن مصنوعی اداره با ۴ میلیارد ریال اعتبار و احداث چمن مصنوعی در شهر ابوحمیظه با استفاده از اعتبارات نفت را از دیگر پروژه‌های آماده بهره داری عنوان کرد و افزود: چمن مصنوعی در روستا‌های صگور فریح، سید عامر، مطیعات، هوفل غربی، جلیزی حنظله، جلالیه شمالی، آلبوسحاب، آلبوعفری شمالی، آلبوعفری جنوبی، ام الدبس، مرعی و ساچت حمودی هر کدام با صرف هزینه‌ای معادل ۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت آماده بهره برداری هستند.

ساعدی در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهری در سوسنگرد بیان داشت: در حال حاضر بوستان ورزشی در این شهر با پیشرفت ۷۰ درصد، چمن طبیعی آلبوجلال شمالی با پیشرفت ۵۰ درصد و استخر سرپوشیده نیز با پیشرفت ۸۰ درصد در حال تکمیل هستند و به زودی به بهره داری خواهند رسید.

این مقام مسئول به وجود پروژه‌های نیمه تمام در روستا‌های دشت آزادگان اشاره و تصریح کرد: چمن مصنوعی روستای ساریه با زیرسازی و پیشرفت ۱۰۰ درصدی فقط نیاز به کفپوش دارد، همچنین چمن مصنوعی جلیزی عبدالرضا با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی، چمن مصنوعی قدرت آباد با پیشرفت ۸۰ درصدی و چمن مصنوعی شهر بستان با پیشرفت ۷۰ درصدی به زودی آماده بهره برداری می‌شوند.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چمن مصنوعی در روستا‌های حلاف حسن، صگور حنظله و شاکریه به ترتیب پیشرفت ۲۵ درصد، ۲۰ درصد و ۱۰ درصدی دارند، اظهار داشت: باتوجه به اینکه بعضی از پروره‌های عمرانی نیمه تمام ورزشی سطح شهر در حال تکمیل هستند، برای تکمیل پروژه‌های ورزشی دیگر و جذب اعتبارات مورد نیاز، فاز دوم انجام شده و در آینده‌ای نزدیک و پس از جذب اعتبارات، عملیات‌های مربوطه (تکمیل پروژه نیمه تمام) اجرایی خواهند شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار