تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۳۷۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش 40 قرارداد دیگر در پروژه فاضلاب اهواز

به گزارش خوزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، امروز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و دکتر کرمی نژاد مدیر عامل آبفا خوزستان به مناسبت هفته بسیج جشنی در شرکت آبفا توسط بسیج آبفا خوزستان برگزار شد.

محمدرضا کرمی نژاد در جشن بسیج آبفا خوزستان اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب یک شرکت بسیجی است و انتظار دارم هر شخصی کار خودش را انجام دهد و در اوج جنگ تصفیه خانه های آبادان، خرمشهر ، دزفول، اندیمشک و دیگر شهرهای استان کار می کردند و تنها بازمانده من هستم که باید شهادت خدمات آبفا در ان شرایط سخت را شهادت بدهم.

 وی با اشاره به روحیه بسیجی پرسنل آبفا افزود: حالت بسیجی در روحیه پرسنل شرکت آبفا از گذشته وجود دارد و باید در آینده هم ادامه داشته باشد، همکاران باید قدر خودشان را بدانند و شرکت آبفا یکی از شرکت های خدمات رسان و استراتژیک است که باید در هر شرایطی پای کار باشد.

مدیر عامل آبفا خوزستان بیان کرد: همه باید تلاش کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم و با تلاش پرسنل این بار سنگینی که بر ما وارد شده را بر داریم و از همکاران تقاضا دارم پای کار باشند تا یک بار برای همیشه این مشکلات تمام شود.

 کرمی نژاد با تاکید بر انجام کار مردم با فوریت توسط معاونین و مدیران تصریح کرد: نامه مردم و کار مردم را به روز انجام دهید و کاری که باید امروز باید حل شود نباید به فردا موکول شود و انجام کار مردم مهمترین اولویت ما باشد.

 کرمی نژاد با اشاره به ادغام آبفا خوزستان، اهواز و روستایی اشاره کرد و گفت: پس از ادغام و تنش آبی سنگین در 702 روستای خوزستان با تلاش و همکاری همه توانستیم مشکل آب این روستاها را حل کنیم و در حال حاضر مشکل آب شرب هزار روستای دیگر را با برنامه ریزی در تلاش هستیم تا در استان حل گردد.

 مدیر عامل آبفا خوزستان به پروژه فاضلاب اهواز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب در ۱۲۴ خیابان اهواز در حال کار کردن است و تمام خطوط ریزشی، اصلاح شبکه ای و توسعه ای در حال انجام است.

 وی به قرارداد های جدید آبفا برای افزایش نقاط در حال کار پروژه فاضلاب اهواز اشاره کرد و گفت: علاوه بر این ۱۲۴ خیابان ۴۰ قرارداد دیگر در حال منعقد شدن است و ۸۰ پیمانکار در حال حاضر مشغول به کار است و آبفا خوزستان با تمام توان در حال جمع آوری فاضلاب از زیر پای مردم شریف اهواز و استان است.

 مدیر عامل آبفا خوزستان عنوان کرد: در بخش فاضلاب اهواز برای اولین بار این حجم کار در حال اجرا است و اهواز را تبدیل به یک کارگاه عمرانی کرده ایم و تمام هدف ما رضایت مردم شریف اهواز است و با برنامه ریزی و تلاش یک بار برای همیشه باید مشکل فاضلاب اهواز را برطرف نمایم.

 کرمی نژاد خاطر نشان کرد: سرعت اصلاح و تکمیل شبکه فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم پنج برابر شد و دولت جدید در تامین اعتبار برنامه های خوبی برای استان دارد که بزودی به مردم اعلام خواهیم کرد تا مردم عزم دولت خدمتگزار برای برطرف کردن مشکلات استان را بدانند.

 لازم به ذکر است در پایان مراسم بسیج آبفا خوزستان با اهداء یاد بودی از زحمات و تلاش های مدیر عامل بسیجی و جهادی آبفا خوزستان قدردانی کرد حل مشکل فاضلاب خوزستان به اولویتی برای دولت و وزارت نیرو تبدیل شده است به گونه ای که وزیر نیرو شنبه هر هفته با برگزاری نشستی به صورت برخط با مسئولان آب و فاضلاب خوزستان، آخرین اقدامات صورت گرفته را پیگیری و دستور لازم برای حل موانع را صادر می فرماید.

:
:
:
آخرین اخبار