تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۳۷۵۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پایان مسابقات شطرنج ریتد فکری کشور در اهواز
  رقابت‌های شطرنج ریتد فکری زیر ۲ هزار کشور، گرامیداشت برادران مرحوم کولیوند با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

مزدک ارزانی پور مسئول کمیته مسابقات شطرنج خوزستان  اظهارکرد: این دوره از مسابقات با شرکت ۶۱ شرکت‌کننده از خوزستان و استان‌های هم جوار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از ۱۰ تا ۱۲ آذرما در هفت دور به روش سوئیس و با همکاری هیات شطرنج استان خوزستان در محل مدرسه شطرنج پاییز برگزار شد.

وی بیان کرد: سینا موحد،حسین معمار زاده، راحیل کیانی،آرمان جهان‌بخشی و علیرضا زمانی به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را کسب کردند. همچنین غزل گوهرچین به عنوان بانوی برتر مسابقات، سعید عاجلی به عنوان پیشکسوت برتر مسابقات و محمد میاح‌ پور به عنوان بهترین بازیکن مدرسه شطرنج پاییز، معرفی شدند.

مسئول کمیته مسابقات شطرنج خوزستان افزود: پارسا طاهری،حسین امیری نسب و یاس فلاوند جوزایی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم رده سنی زیر ۱۴ سال شناخته شدند و بهامین صالحی ریحانی،محمد مبین اسدی و آرتمیس زمانی به ترتیب عنوان‌های اول تا سوم رده سنی زیر ۱۲ سال را به دست آوردند.

وی بیان کرد: همچنین آرمان رنگین کمان، راستین امیری و  شیده شهنی دشتگل نیز مقام‌های اول تا سوم رده سنی زیر ۱۰ سال را کسب کردند و آرش شهنی دشتگل، شایلین رحیمی لرکی و رایان امیری به ترتیب در رده‌های اول تا سوم رده سنی زیر ۸ سال قرار گرفتند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار