تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۲۳۷۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۲ زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران آبادان آزاد شدند
  مسوول انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آبادان گفت: ۱۲ زندانی جرایم غیر عمد در یکسال گذشته با کمک و همت خیران  درآبادان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

 مصطفی رضایی روز یکشنبه در حاشیه آزادی یک زندانی غیرعمد با کمک ۲ بانوی خیر در آبادان بیان کرد: برای آزادی این زندانیان، یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال از سوی افراد نیکوکار در آبادان جمع‌آوری و پرداخت شد.

وی گفت: انجمن حمایت از زندانیان آبادان از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را با هدف خدمت و کمک به خانواده‌های زندانیان آغاز کرده و در یکسال گذشته سعی کرده با استفاده از افراد خوشنام و مورد اعتماد مردم کمک‌های قابل توجهی را انجام دهد.

رضایی، جمع‌آوری و اهدای بسته‌های معیشتی و کمک‌ مالی برای خانوده‌های زندانیان را بخشی از فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان آبادان بیان کرد و افزود: به منظور کمک و حرفه آموزی به زندانیان، کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای نجاری،  خیاطی، جوشکاری و برقکاری با هفت دستگاه اهدایی در حال فعالیت است.

وی گفت:مردم و خیران سراسر کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان نیازمند به شماره حساب بانک ملی  ۰۱۰۷۸۹۶۳۷۳۰۰۲ و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۷۰۵۰  انجمن حمایت زندانیان شهرستان آبادان واریز کنند.

مسوول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آبادان نیز گفت: زندانیان جرایم غیرعمد بنا به اتفاقی ناخواسته مرتکب جرم می‌شوند و گاهی اوقات این افراد بنا به کمبودها و تحت تاثیر شرایط خاص دچار مشکل می‌شوند.

حجت الاسلام علی صحنی افزود: به حبس رفتن این افراد علاوه بر تحمیل هزینه‌ گزاف به دولت و نظام ، موجب تاخیر در پرداخت بدهی مالی آنها می‌شود و شایسته است برخی دستگاه‌های مسوول، با ایفای نقش مسوولیت‌ اجتماعی به خانواده‌ها و این افراد کمک کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار