تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۲۳۷۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گل‌محمدی: شل بازی کردن به‌خاطر داربی غیرحرفه‌ای است
 سرمربی پرسپولیس می‌گوید که شرایط جدول، شرایط حساسی برای این تیم و نفت مسجدسلیمان است و دوست نداریم در بازی خانگی، امتیاز از دست دهیم.

 یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با تیم جوان و دونده‌ای بازی داریم و بازی‌های خوبی را از آن‌ها دیده‌ایم. فکر می‌کنیم که باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم. شرایط جدول، شرایط حساسی برای هر دو تیم است و دوست نداریم در بازی خانگی، امتیاز از دست دهیم.

او ادامه داد: آماده این بازی هستیم و پس از پیروزی برابر صنعت نفت، از نظر روحی شرایط بهتری داریم. به خاطر بدقولی باشگاه، مشکلاتی گریبان‌گیر بازیکنان را گرفته اما به دنبال نمایش یک بازی خوب هستیم و باید با گردش توپ، بازی را مدیریت کنیم تا مثل بازی قبلی، شناور، پرسرعت و منطقی بازی کنیم تا از لایحه‌های دفاعی حریف رد شویم.

سرمربی پرسپولیس درباره در نظر گرفتن ملاحظاتی به خاطر بازی داربی که در هفته هشتم برگزار می‌شود، توضیح داد: قطعا داربی روی این بازی تاثیر نمی‌گذارد و با تمام قوا برابر نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم. از بازیکنانم می خواهم خیلی محکم مقابل حریف بازی کنند. بازی نیست که به خاطر داربی بخواهیم شل بازی کنیم و امتیاز از دست دهیم. هم این بازی و هم داربی ۳ امتیاز دارند و به فکر گرفتن امتیازهای کامل هستیم. کسی که بخواهد برای داربی شل بازی کند و مثلا کارت نگیرد، کاری غیرحرفه‌ای است و باید با تمام قوا به مصاف حریف برویم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار