تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۳۷۰۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل ۱۴۹ پرونده تخلف صنفی در خوزستان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل ۱۴۹ پرونده تخلف صنفی در جریان بازدید از اصناف مختلف در استان خبر داد.
  امیرحسین نظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به انجام ۶۳۸ مورد بازرسی از اصناف استان گفت: ۸۶ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، ۷۲ گشت با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، ۱۰ گشت با اداره کل استاندارد خوزستان، ۳۱ گشت با فرمانداری ها، ۶۹ گشت با اتحادیه‌ها و ۳۷۰ گشت با همراهی بازرسان اماکن در آبان ماه انجام شده است.

او با اشاره به تشکیل ۱۴۹ پرونده تخلف اظهار داشت: ۷۰ پرونده از سوی تعزیرات، ۲۸ پرونده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۱۷ پرونده از سوی فرمانداری ها، ۲۹ پرونده از سوی اتحادیه‌ها و پنج پرونده از سوی اداره اماکن تشکیل شده است.

نظری با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تخلفی که تشکیل شده را افزون بر ۴ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال بوده و بیشترین تخلف در بخش پوشاک، واحد‌های نانوایی، میوه فروشی و عرضه مواد پروتئینی ثبت شده است، تصریح کرد: به منظور پوشش حداکثری بازرسی از واحد‌های صنفی استان خوزستان تلاش شده همه دستگاه‌های ناظر در گشت بازرسی مشارکت داشته باشند.

این مقام مسئول بیان داشت: افزایش گشت بازرسی از بازار و واحد‌های تولیدی به منظور کنترل و تعدیل قیمت کالا‌ها در شهر‌های مختلف خوزستان در حال انجام است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار