تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۳۶۹۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
والیبال خوزستان روی هوا است / جایگاه‌ها با رفاقت به افراد می‌رسد
  یک مربی والیبال با اشاره به عدم برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات خوزستان، گفت: این رشته در استان روی هوا است و صاحب ندارد.

لیلا بابادی  درخصوص وضعیت والیبال خوزستان، اظهارکرد: والیبال استان در سال های گذشته پیشرفت خوبی داشت ولی امسال چون رییس هیات والیبال نداریم، این رشته در استان روی هوا است و صاحب ندارد. سال های گذشته در رد ه های سنی مختلف تیم های خوبی برای اعزام به رقابت های کشوری داشتیم اما در سال جاری به دلیل نداشتن رییس هیات و تعلل در برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات خوزستان، نتواستند تیم های استان را به مسابقات کشوری اعزام کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه چون هیات والیبال خوزستان، رییس و نایب رییس ندارد، حواشی آن زیاد شده و ناهماهنگی بسیاری بین اعضای والیبال خوزستان ایجاد شده است. به نظرم در این بین نیز والیبال بانوان استان به حاشیه رفته است و این در حالی است که تیم های استان های دیگر در حال کار کردن هستند. البته ما در استان والیبالیست های خیلی خوبی داریم.

این مربی والیبال عنوان کرد: والیبال خوزستان ثبات ندارد و خیلی وارد حاشیه شده است. در این رشته هیچ چیزی در جای خود قرار ندارد و جایگاه ها در والیبال استان براساس دوستی و رفاقت به افراد می رسد و شایسته های در جایگاه اصلی خودشان قرار ندارند. در حالی که باید از مدرسان و مربیان خوب مان استفاده کنیم تا به رتبه های بالا در والییال کشور دست پیدا کنیم.

وی افزود: هر چقدر روند انتخاب رییس هیات والیبال خوزستان طولانی تر شود، این رشته بیشتر دچار حاشیه می شود. مدتی پیش قرار بود مجمع انتخاب رییس هیات استان با حضور آقای داورزنی رییس فدراسیون برگزار شود اما یک هفته مانده به برگزاری، مجمع به خاطر حاشیه هایی که ایجاد شده بود، لغو شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار